1

Onderwerp: Hoe kom ik bij dat overzicht?

Hoi allemaal!  Kan iemand mij helpen. Ik kwam gisteren op deze site op een pagina terecht waar al heel veel vragen beantwoord staan.  Zoals of je taart in kan vriezen ed. Maar hoe kom ik nou makkelijk bij die lijst terecht?

Groetjes Corma

2

Re: Hoe kom ik bij dat overzicht?

Snap dat je het niet zo snel kan vinden  ;) . Ik moest ook even zoeken en moet eerlijk zeggen dat het bij de 'oude' site wat makkelijker te vinden was  :o . Maar goed...antwoord op je vraag is: bovenin het bruine balkje staan de FAQ vragen  :Y

3

Re: Hoe kom ik bij dat overzicht?

Super! Dankjewel! 

Esther68 schreef:

Snap dat je het niet zo snel kan vinden  ;) . Ik moest ook even zoeken en moet eerlijk zeggen dat het bij de 'oude' site wat makkelijker te vinden was  :o . Maar goed...antwoord op je vraag is: bovenin het bruine balkje staan de FAQ vragen  :Y

4

Re: Hoe kom ik bij dat overzicht?

Esther68 schreef:

Ik moest ook even zoeken en moet eerlijk zeggen dat het bij de 'oude' site wat makkelijker te vinden was  :o .

Oud tussen aanhalingstekens? Ik vind bijna 3 jaar best wel echt oud hoor ;) :D

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

5

Re: Hoe kom ik bij dat overzicht?

Marianne schreef:
Esther68 schreef:

Ik moest ook even zoeken en moet eerlijk zeggen dat het bij de 'oude' site wat makkelijker te vinden was  :o .

Oud tussen aanhalingstekens? Ik vind bijna 3 jaar best wel echt oud hoor ;) :D

Zo lang alweer?!  :O . Ben me er wel van bewust dat ik geen/weinig tijdsbesef heb, maar zit er toch wel vaak een paar jaar naast  ;)  :O