1 Laatst bewerkt door Elize van B. (11-06-2016 06:29)

Onderwerp: Marmeren deegroller kopen..?

Hoi allemaal!
Al een tijdje zit ik eraan te denken om een marmeren deegroller bij Ikea te kopen. Nog steeds heb ik hem niet gekocht, omdat hij wat meer kost dan de andere rollers die ze daar verkopen (wat ook logisch is). Nu vraag ik me af of iemand van jullie een marmeren roller heeft en wat jullie ervaring hiermee is..
Mij lijkt het namelijk fijn werken en ik denk dat je ook weinig kracht hoeft te zetten, doordat het marmer nogal zwaar is.

Ik hoor het wel! Bedankt :)

2

Re: Marmeren deegroller kopen..?

ik heb hem ook zien liggen en ja wat is dat ding lood zwaar zeg!!! :lol:

ik denk dat het wel fijn werkt maar heb er dus echt geen ervaring mee, marmer blijft koud en dat is in elk geval voor het deeg erg goed.

en ja zwaar is die dus ik denk dat je alleen maar hoeft te rollen =D

ik hoop dat iemand je verder kan helpen dan lees ik gelijk mee en ben benieuwd of je hem aanschaft :)

Re: Marmeren deegroller kopen..?

Baklataart schreef:

ik heb hem ook zien liggen en ja wat is dat ding lood zwaar zeg!!! :lol:

ik denk dat het wel fijn werkt maar heb er dus echt geen ervaring mee, marmer blijft koud en dat is in elk geval voor het deeg erg goed.

en ja zwaar is die dus ik denk dat je alleen maar hoeft te rollen =D

ik hoop dat iemand je verder kan helpen dan lees ik gelijk mee en ben benieuwd of je hem aanschaft :)

Ja he! En inderdaad ik dacht ook dat het daardoor heel fijn zal werken. Dus eventjes wachten op meer reacties :) Ik zie nu alleen wel dat de roller niet meer op de site van Ikea staat. Hopelijk nog wel in de winkel..

4

Re: Marmeren deegroller kopen..?

Hoi Elize.
Ik weet niet of het je inmiddels gelukt is om aan de marmeren deegroller van ikea te komen. Ik kan je zeggen dat als je de kans krijgt "doe het". Ik heb hem jaren gehad en was er heel blij mee. Je hoeft inderdaad maar weinig kracht te geven voor een goed resultaat. De meine is helaas kapot gevallen

5

Re: Marmeren deegroller kopen..?

Ik heb de zwart marmeren deegroller van Ikea. Ik gebruik hem niet om marsepein/fondant te rollen, daar gebruik ik een kunststof rolstok voor, maar wel om koekjesdeeg, of bladerdeeg of zo uit te rollen. En daar is ie helemaal heerlijk voor.

--------------------------------------------------------
Wie ben ik om aan mezelf te twijfelen. (Loesje)