1 Laatst bewerkt door KimN (30-10-2016 09:58)

Onderwerp: Bruidsproeverij Sweettable

Volgend jaar mag ik een sweettable maken voor een bruiloft.
Vandaag stond hiervoor de proeverij gepland, daarom geprobeerd zoveel mogelijk dingen te laten proeven. Het was een boel werk maar ben wel heel blij met het resultaat.
De meringue lollies zijn in frambozen smaak.
Macarons zijn deze keer mooi op kleur gebleven
De taartjes zijn gevuld met lemon cheesecake en blueberry jam, witte chocolade yoghurt met frambozen en frambozen bavarois, de 3e met zelfgemaakte sinaasappel curd en vanille crème met mango.

https://myalbum.com/photo/eE2KhylfWSnG/360.jpg

2

Re: Bruidsproeverij Sweettable

Jeetje dat is toch geen proeverij meer! Dat is een complete sweet table voor een mannetje of 10 om een hele middag van te genieten. Ziet er super uit!

3

Re: Bruidsproeverij Sweettable

Ziet er super mooi uit!
Wat fijn dat je macarons mooi op kleur zijn gebleven, wat heb je nu anders gedaan?!

4

Re: Bruidsproeverij Sweettable

Ziet er geweldig uit!

5

Re: Bruidsproeverij Sweettable

Ziet er geweldig uit, ben ook benieuwd wat je hebt gedaan om de kleur te behouden bij je macarons.

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

6

Re: Bruidsproeverij Sweettable

Dank je wel voor jullie leuke reacties. Er zouden 4 personen komen en het was voor mij de eerste keer dat ik een sweettable mocht maken dus had geen idee hoeveel ik nodig had.
De macarons heb ik nu op een andere manier gebakken. Temperatuur nog lager , 120c voor 10 minuten.  Deur 5 sec.openen en nog 5 minuten bakken,  nogmaals deur 5 sec openen en nogmaals 5 minuten bakken.  Heb de macarons deze keer onder in de oven gelegd, de randjes begonnen toch licht te bruinen. Dus volgende keer denk ik nog 5c lager.

7

Re: Bruidsproeverij Sweettable

Wat ziet dat er goed uit!!!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

8

Re: Bruidsproeverij Sweettable

Wauw, dat ziet er echt zo leuk en mooi en ook erg lekker uit!! goed gedaan zeg!! :thumb:

en wat vonden de 'proevers' ervan?  super enthousiast zeker :y  :y  :y  :y

9

Re: Bruidsproeverij Sweettable

Wat een werk voor een proeverij! Maar eerlijk is eerlijk: het ziet er fantastisch uit.

"Ik weet het zeker...........denk ik!"