1

Onderwerp: bedenkelijke pompoen

M'n dochter werd 15 en aangezien zij nooit weet watvoor taart ze hebben wil, kon ik dus weer lekker m'n gang gaan. Ik heb een beetje gezocht naar een herfstthema en toen kwam ik deze tegen op internet (of in ieder geval iets wat hierop leek). Het voorbeeld was gemaakt van modelling chocolate en deze met fondant. Dus geen eigen ontwerp, maar hij was wel superleuk om te maken!
De pompoen is gemaakt van worteltaart. Voor veel gasten de eerste keer dat ze dat aten, maar ze vonden hem heerlijk  :p. Ook niet onbelangrijk natuurlijk  ;)

https://myalbum.com/photo/j2TstJ3tAVZL/360.jpg

https://myalbum.com/photo/eIZ22Z7EEoA2/360.jpg

groetjes,
Pauline

2

Re: bedenkelijke pompoen

Zo knap!!!!!!

groetjes Wilma

3

Re: bedenkelijke pompoen

zooooo die is gaaaaaf!!!!!!

Help mijn vrouw heeft een hobby

4

Re: bedenkelijke pompoen

Wauwie wat een kunstwerk!!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

5

Re: bedenkelijke pompoen

Wauwwww, wat mooi gemaakt en wat ontzettend knap gedaan!!! echt heel erg mooi :thumb:  :thumb:

en natuurlijk gefeliciteerd met je dochter =D

6

Re: bedenkelijke pompoen

Ik vind hem echt geweldig!! Zo mooi gedaan, het heeft een echte gezichtsuitdrukking...knap hoor!!
Uiteraard ook gefeliciteerd voor je dochter. Volgend jaar een Sweet 16....

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

7

Re: bedenkelijke pompoen

Waaaauuuuuwwwww!! Echt SUPERgaaf dit!!

Hartelijk gefelicitaart met je dochter  :thumb:

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

8

Re: bedenkelijke pompoen

Wauw ik ben diep onder de indruk! Super mooi!!! En nog gefeliciteerd :)

9

Re: bedenkelijke pompoen

Jemig, dit is echt super! Al die rimpels, ze kloppen gewoon!! Echt prachtig!!!!!  :thumb:  :thumb:  :thumb:

10

Re: bedenkelijke pompoen

woww wat is deze gaaf zeg echt prachtig gemaakt

11

Re: bedenkelijke pompoen

Woowww, wat heb ik nog veel te leren...wat een geweldig kunstwerk!!

12 Laatst bewerkt door Tigrasas (23-10-2016 11:22)

Re: bedenkelijke pompoen

WoW, die is echt GEWELDIG! Beetje bloederig troep  er nog bij en je hebt ook een super halloweentaart

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda