1

Onderwerp: Recept Spiegeltaartglazuur

Hoi allemaal!

Ik ben vrij nieuw hier, dus excuus mocht ik in het verkeerde gedeelte beland zijn! Heb gezocht, maar een antwoord op mijn vraag niet gevonden...

Ik wil graag een spiegeltaart maken. Dus zo'n taart met een schitterende laag glanzend glazuur. Nu zag ik op youtube een filmpje  met een recept, alleen werd ik er niet veel wijzer van. Heeft er dus iemand voor mij een recept om het glazuur zelf te maken?

Alvast bedankt!

2

Re: Recept Spiegeltaartglazuur

Type bij google: recept spiegel glazuur, in. En het recept volgt meteen! Google is je grootste vriend! ;)

3

Re: Recept Spiegeltaartglazuur

Top, dank je!! Alleen is deze met cacao en ik zou hem graag in bijvoorbeeld blauw willen maken... hoe krijg ik dat dan voor elkaar?

4

Re: Recept Spiegeltaartglazuur

Kleurstof in poedervorm toevoegen misschien? Heb het zelf nog niet eerder gemaakt, dus kan je daarin niet verder adviseren.

5

Re: Recept Spiegeltaartglazuur

Funcakes heeft volgens mij "koude gelei", daar kun je kleurstof aan toevoegen, misschien is dat wat?

6

Re: Recept Spiegeltaartglazuur

Dat is ook wel een goede inderdaad! Nu weet ik niet of de gebruikte cacao een basisingrediënt is of dat deze alleen gebruikt wordt voor de chocoladesmaak... kan het altijd proberen en die eruit laten, en gewoon kleurstof toevoegen lijkt me, toch?

7

Re: Recept Spiegeltaartglazuur

http://www.boredpanda.com/mirror-glazed … anoskovaa/

Misschien heb je hier iets aan. Hier staat een recept in tekst bij.