Onderwerp: hoe komen jullie aan jullie printjes voor op de taart?

even een vraagje... Wil voor mijn zoontjes 2e verjaardag een paw patrol taart maken. Maar ik ga zelf nog op vakantie tussendoor. Dus dacht als ik nou met printjes werk dat scheelt me heel veel tijd in boetseren en freubelen.
Maar nu is mijn vraag hoe komen jullie aan jullie printjes? Hebben jullie zelf een printer of bestellen jullie ze via internet, bijvoorbeeld via deleukstetaartenprints.nl?
En wat zijn jullie ervaringen hiermee?

Ik hoor graag jullie ervaringen  :y
Alvast dank je wel!

2

Re: hoe komen jullie aan jullie printjes voor op de taart?

Ik heb inmiddels zelf een printer, maar voordat ik die had, deed ik een oproepje via dlts-forum (hier dus) en dan was er altijd wel iemand die zich meldde.

--------------------------------------------------------
Wie ben ik om aan mezelf te twijfelen. (Loesje)

Re: hoe komen jullie aan jullie printjes voor op de taart?

Ik heb pas een keer besteld bij taartprintje.com. Mooi scherp! En de prijzen zijn best laag. Die webshop is trouwens van iemand op het forum. (Kwam ik later pas achter :p)

Re: hoe komen jullie aan jullie printjes voor op de taart?

En wat kost zo'n printer dan in aanschaf ongeveer?  :o

5

Re: hoe komen jullie aan jullie printjes voor op de taart?

Er zijn best veel sites waar je kant en klare prints kunt bestellen maar ook zelf iets kunt ontwerpen. Even googlenen  ;).

6

Re: hoe komen jullie aan jullie printjes voor op de taart?

Ik laat mijn printjes altijd afdrukken door het taartwinkeltje (The Cakehouse) in de buurt. Ik maak dan de print zoals ik 'm wil hebben en mail 'm als pdf door. Werkt voor mij prima zo. Ik bak te weinig om zelf zo'n printer aan te schaffen.

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery