Onderwerp: Brandweerauto

De jarige is grote fan van Sam de brandweerman. Ik mocht het eenvoudig houden maar met dat thema moest ik wel een brandweerauto maken vond ik.

Normaal start ik ruim op tijd met de voorbereidingen, maar nu had ik erg weinig tijd gehad en stond ik achter op schema. Gevolg: ALLES liep mis!  :nooo:

De 2 mega cakes die ik had gebakken (in totaal 20 eieren) waren ingezakt, mijn boterroom was gaan schiften, de suikerpasta scheurde aan de randen en uiteindelijk viel ook Sam op de grond en brak zijn arm. Tot overmaat van ramp kwam ik zaterdagnacht om 2 u tot de vaststelling dat ik niet genoeg cake had!!  :s
Ik zag het even niet meer zitten maar we zijn dan op het lumineuze idee gekomen om zondagochtend in de winkel zo'n vieze voorverpakte cake te gaan kopen en dan heb ik die er nog ingestoken...  :O

http://www.mijnalbum.be/Foto-QEFQZTU3.jpg

2

Re: Brandweerauto

Nou daar is niks van te zien hoor, dat alles tegenzit. Hij ziet er fantastisch uit!

--------------------------------------------------------
Wie ben ik om aan mezelf te twijfelen. (Loesje)

3

Re: Brandweerauto

Heel gaaf  :thumb: !

Wees jezelf, er zijn genoeg anderen!

4

Re: Brandweerauto

Ach , wat sneu voor je maar 1_ troost het is er absoluut niet aan af te zien de taart is werkelijk geweldig mooi!! :thumb:

5

Re: Brandweerauto

Super knap hoor, ik doe het je zeker niet na, hij is erg leuk!!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

6

Re: Brandweerauto

Ondanks de tegenslagen ziet je taart er echt heel mooi uit!

Re: Brandweerauto

bedankt voor de troostende woorden  ;)

8

Re: Brandweerauto

Wat een gave taart zeg, absoluut niet te zien dat je op alle fronten pech hebt gehad. Je hebt je er toch maar mooi doorheen geslagen, al kan ik mij heel heel goed voorstellen dat je het niet zag zitten midden in de nacht. Maar de taart is prachtig geworden en daar gaat het om! Lief hondje ook. En de brandweerauto zelf is qua details echt helemaal af.

Tieneke

Re: Brandweerauto

@Tante Tien: da's heel lief, bedankt!

10

Re: Brandweerauto

Wat een onwijs gave taart is het geworden en datet alle pech die je hebt gehad. Petje af hoor dat zou mij niet lukken met die stress erbij. =)

vraagje heb je het zo uit de losse hand gemaakt of met een mal?

Gr Madelon

11

Re: Brandweerauto

Prachtig gemaakt.

12

Re: Brandweerauto

als dit met tegenslag is wat maak je dan als alles op rolletjes loopt???

neem ook eens een kijkje op mijn Facebook site: taartengoed

13

Re: Brandweerauto

Heel netjes gemaakt!!!