1

Onderwerp: Doos voor 20-24 cupcakes?

Hoi allemaal!

Ik heb genoeg taartdozen waar ik ze evt in zou kunnen doen, maar het liefst heb ik één grote doos die speciaal voor cupcakes is en dan voor 20-24 cupcakes. Weten jullie waar je deze kunt kopen voor een redelijke prijs en lage verzendkosten? Ik zag net ergens een doos, maar dan was de verzending weer 6,95. Dat vond ik nogal veel.
Ik hoor het wel, bedankt :)

Groetjes,

Elize

2

Re: Doos voor 20-24 cupcakes?

Ik weet niet waar je vandaan komt, maar bij Deleukstetaartenshop Den Haag zijn er dozen verkrijgbaar voor 24 cupcakes :) (en indien nodig ook bij Deleukstetaartenshop Naaldwijk). Versturen is helaas geen optie.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

Re: Doos voor 20-24 cupcakes?

Bedankt! Maar helaas, Den Haag is toch zeker wel 40 minuten rijden voor mij, Naaldwijk ongeveer even ver. Dat vind ik iets te ver voor een doos.

4

Re: Doos voor 20-24 cupcakes?

Elize van B. schreef:

Bedankt! Maar helaas, Den Haag is toch zeker wel 40 minuten rijden voor mij, Naaldwijk ongeveer even ver. Dat vind ik iets te ver voor een doos.

Hoi hoi, waar kom je vandaan, ik werk in Rhoon en kan het eventueel voor je meenemen vanuit Naaldwijk en mee naar m'n werk nemen.

groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

5

Re: Doos voor 20-24 cupcakes?

ik weet ook niet waar je woont maar in Ridderkerk verkopen ze ze ook :think:

Re: Doos voor 20-24 cupcakes?

vonn schreef:
Elize van B. schreef:

Bedankt! Maar helaas, Den Haag is toch zeker wel 40 minuten rijden voor mij, Naaldwijk ongeveer even ver. Dat vind ik iets te ver voor een doos.

Hoi hoi, waar kom je vandaan, ik werk in Rhoon en kan het eventueel voor je meenemen vanuit Naaldwijk en mee naar m'n werk nemen.

groetjes Vonn

Ik heb al ergens dozen van 12 besteld.. Die ga ik nu gewoon gebruiken. Maar super bedankt voor je aanbod!

Re: Doos voor 20-24 cupcakes?

Baklataart schreef:

ik weet ook niet waar je woont maar in Ridderkerk verkopen ze ze ook :think:

Haha, ik woon in Ridderkerk. Toevallig... Bij Taart&Decoratie? Op de webshop zag ik ze niet geloof ik. Bedankt!

8

Re: Doos voor 20-24 cupcakes?

Elize van B. schreef:
vonn schreef:
Elize van B. schreef:

Bedankt! Maar helaas, Den Haag is toch zeker wel 40 minuten rijden voor mij, Naaldwijk ongeveer even ver. Dat vind ik iets te ver voor een doos.

Hoi hoi, waar kom je vandaan, ik werk in Rhoon en kan het eventueel voor je meenemen vanuit Naaldwijk en mee naar m'n werk nemen.

groetjes Vonn

Ik heb al ergens dozen van 12 besteld.. Die ga ik nu gewoon gebruiken. Maar super bedankt voor je aanbod!

oh das fijn, graag gedaan hoor.

Help mijn vrouw heeft een hobby

Re: Doos voor 20-24 cupcakes?

vonn schreef:
Elize van B. schreef:
vonn schreef:

Hoi hoi, waar kom je vandaan, ik werk in Rhoon en kan het eventueel voor je meenemen vanuit Naaldwijk en mee naar m'n werk nemen.

groetjes Vonn

Ik heb al ergens dozen van 12 besteld.. Die ga ik nu gewoon gebruiken. Maar super bedankt voor je aanbod!

oh das fijn, graag gedaan hoor.

Inderdaad :) En ze zijn al onderweg!

10

Re: Doos voor 20-24 cupcakes?

Elize van B. schreef:
Baklataart schreef:

ik weet ook niet waar je woont maar in Ridderkerk verkopen ze ze ook :think:

Haha, ik woon in Ridderkerk. Toevallig... Bij Taart&Decoratie? Op de webshop zag ik ze niet geloof ik. Bedankt!

juist daar maar alleen in de winkel niet in de webshop :lol: