1 Laatst bewerkt door Desiree - Sweet Happinez (28-05-2016 11:07)

Onderwerp: Winactie: 5 x 2 kaarten voor de MjamTaart Cake & Bake Experience 2016

Zoals jullie weten vindt op 4 en 5 juni dit jaar de eerste beurs van MjamTaart plaats, namelijk de Cake & Bake Experience 2016, van  10.00-17.00 uur in de Broodfabriek in Rijswijk.

Deze beurs staat geheel in het teken van bakken, taartdecoratie, cupcakes, patisserie, chocolade en alles wat hiermee te maken heeft. Naast dit alles worden er op verschillende plaatsen lekkernijen uitgedeeld tijdens de beurs, dus je kunt ook van alles proeven!

Daarnaast vinden ook de Cake Games 2016 en de 8e editie van De Holland Sugar Art Show Wedstrijd plaats op de MjamTaart Cake & Bake Experience.

http://sweethappinez.nl/wp-content/uploads/2016/05/Mjamtaart-Afbeelding.png


Ik mag van Mjamtaart 5x 2 toegangskaarten weggeven voor de MjamTaart Cake & Bake Experience 2016.

Ik geef 3 x 2 kaarten weg op mijn blog www.sweethappinez.nl en de andere 2 x 2 toegangskaarten op mijn facebookpagina www.facebook.com/SweetHappinez.

Wat je moet doen om 2 kaarten te winnen is in een reactie vertellen waarom je de kaarten graag zou willen winnen en wie je mee wil nemen naar de beurs.

Zelf ben ik op 5 juni aanwezig op de beurs. Lijkt me leuk om jullie daar te zien :)

2

Re: Winactie: 5 x 2 kaarten voor de MjamTaart Cake & Bake Experience 2016

Wat leuk!!! =D

3

Re: Winactie: 5 x 2 kaarten voor de MjamTaart Cake & Bake Experience 2016

Super zeg.

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

4

Re: Winactie: 5 x 2 kaarten voor de MjamTaart Cake & Bake Experience 2016

Ow wat leuk:-D

5

Re: Winactie: 5 x 2 kaarten voor de MjamTaart Cake & Bake Experience 2016

wat een leuke actie..ik heb meteen je fb pagina even geliked wat een leuke/mooie taarten..

6

Re: Winactie: 5 x 2 kaarten voor de MjamTaart Cake & Bake Experience 2016

:thumb:

7

Re: Winactie: 5 x 2 kaarten voor de MjamTaart Cake & Bake Experience 2016

We hebben het heel erg naar ons zin gehad, heb nog naar je gezocht en meerdere mensen gevraagd of ze je gezien hadden, niet gelukt dus maar nogmaals bedankt we hebben genoten!!! :thumb:

Re: Winactie: 5 x 2 kaarten voor de MjamTaart Cake & Bake Experience 2016

Baklataart schreef:

We hebben het heel erg naar ons zin gehad, heb nog naar je gezocht en meerdere mensen gevraagd of ze je gezien hadden, niet gelukt dus maar nogmaals bedankt we hebben genoten!!! :thumb:


Fijn dat jullie het naar je zin hebben gehad baklataart! Ik vond het ook een geslaagde dag :) Jammer dat we elkaar niet gezien hebben inderdaad :)