26

Re: Dacht mijn laatste baksels maar dat lukt niet, cakepops en mini cupcak

Die zien er heerlijk uit..jammie!!
En heel veel sterkte en kracht de komende tijd.

Re: Dacht mijn laatste baksels maar dat lukt niet, cakepops en mini cupcak

Hartelijk dank allemaal, erg lief van jullie en ja ik moet me erbij neerleggen en weten dat het altijd erger kan.
Nu gaan we voor herstel en inderdaad kan ik de jongens laten bakken als ik gekke trek krijg haha maar ben bang dat ik weinig trek zal hebben.
Maar als ik de behoeft heb te bakken dan ga ik zeker iets maken dus wie weet komt er nog eens iets voorbij hoewel we wel naar het warme weer toegaan dus dan is bakken ook niet altijd fijn :)

Lieve groetjes Marion :)

28

Re: Dacht mijn laatste baksels maar dat lukt niet, cakepops en mini cupcak

Zien er weer lekker uit  :9 . Ik begrijp goed dat je niet gestopt bent met bakken want dit is toch ook een soort ontspanning. Tenminste...als het niet moet maar mag  ;) .
Wens jou en je gezin nogmaals heel veel kracht en sterkte toe...

Re: Dacht mijn laatste baksels maar dat lukt niet, cakepops en mini cupcak

Esther68 schreef:

Zien er weer lekker uit  :9 . Ik begrijp goed dat je niet gestopt bent met bakken want dit is toch ook een soort ontspanning. Tenminste...als het niet moet maar mag  ;) .
Wens jou en je gezin nogmaals heel veel kracht en sterkte toe...


Dankjewel Esther :)

30

Re: Dacht mijn laatste baksels maar dat lukt niet, cakepops en mini cupcak

hoi Marion,

Wilde alleen maar even zeggen dat ik nog steeds aan je denk hoor en ik hoop dat het wachten je niet te lang duurt, kan wel begrijpen dat je zo snel mogelijk aan je traject wilt beginnen!!

ik hoop dat je een beetje van het zonnetje kan genieten en wens je het allerbeste!! :)

Sterkte!!