1 Laatst bewerkt door astap79 (22-05-2016 22:22)

Onderwerp: Grave digger ( monster truck ) taart.

Hier is dan mijn Grave digger taart....
Goh wat was ik blij dat deze af was.
Er zitten zoveel verbeter punten aan, maar een goeie leer voor de volgende keer... paar keer nadenken voordat je zo'n soort bestelling aanneemt :)
Ik was niet erg tevreden, de verhouding klopt allemaal niet zo, ik had er niet goed over nagedacht helaas, gelukkig vond de betreffende persoon hem wel gaaf.


http://s33.postimg.org/oydv4rwi3/2016_05.jpg

Astrid.

Re: Grave digger ( monster truck ) taart.

Ik kan me goed voorstellen dat de klant 'm gaaf vond, want dat is ie gewoon! We zijn vaak zelf een tikkeltje strenger over ons eigen werk, nietwaar? ;)

3

Re: Grave digger ( monster truck ) taart.

Bedankt Tante Taartje, dat is het ook..we kijken toch wel erg streng naar ons eigen werk :)
Ik kan dus ook totaal niet overweg met zwart fondant, het was nu ook wel benauwd dus erg plakkerig en het zwarte fondant krijgt bij mij altijd snel scheurtjes en hoe ze dat zeggen..olifanten huid :(
Ik kan er echt niet goed mee bekleden, en doe dit liever de volgende keer ook niet nog een keer haha.

4

Re: Grave digger ( monster truck ) taart.

Wauw ik vind hem super gaaf.

groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

Re: Grave digger ( monster truck ) taart.

super gedaan hoor!

6

Re: Grave digger ( monster truck ) taart.

Ik vind hem ook knap gemaakt; al die details, heel gaaf!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

7

Re: Grave digger ( monster truck ) taart.

Nou , je hebt er echt een super stoere grave digger van gemaakt, ik vind hem heel erg stoer en mooi gemaakt!!! :thumb:

ik zou er ook echt nerveus van worden hoor maar wat we allemaal al zeggen we zijn voor ons zelf erg streng  :D

zwart vind ik ook lastig en begrijp wat je met de olifant huid bedoeld hoor :s  :s

8

Re: Grave digger ( monster truck ) taart.

Hartstikke bedankt voor de leuke reakties!!
Ik neem niet gauw weer zo'n soort opdracht aan :) :D