1

Onderwerp: Ik stel me even voor

Hallo leden van DeLeuksteTaarten.nl forum,

Ik heb me zojuist als complete leek aangemeldt op dit forum omdat ik erg benieuwd ben naar wat het mij kan brengen, en omdat ik zeer waarschijnlijk VEEL advies nodig zal hebben.

Mijn naam is Joyce. Ik ben vrouw van en moeder van 2 jongens (8 en 3,5jaar). Ik werk part-time als verkoopmedewerkster in een slagerij/groente en lunchroom (3 in 1 winkel), van mijn ouders. Opgegroeid in een creatief gezin. Een aantal jaren geleden heb ik al eens een aantal fondant taarten gemaakt, je begrijpt, gewoon voor de leuk en toen in de tijd voor mijn oudste zoon zijn verjaardagen. Hartstikke leuk, maar een een tijdrovende klus. Ik had veel assecoires die ik uiteindelijk ook allemaal weer heb verkocht.........

De reden dat ik nu hier een account heb aangemaakt is dat mijn broertje gaat trouwen en hij en mijn schoonzus to be willen graag dat ik hun bruidstaart ga maken. SUPER LEUK, en ik ben erg vereert, maar HELPPPPPPPPP, hoe dan ook alweer.........
Ik ben van mening dat je dingen gewoon aan moet pakken en daar je uiterste best in moet doen dan zal je er ook in slagen, dus om Pippi te quoten: 'Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het kan'

Ik hoop dat jullie me op weg zullen gaan helpen met tips en ideeen.
Alvast bedankt en tot in een ander topic!

Liefs Joyce.

2

Re: Ik stel me even voor

Welkom en hier ga je zeker heel veel leren!!
Succes met je taart en laat zeker het eindresultaat even zien!

neem ook eens een kijkje op mijn Facebook site: taartengoed

3

Re: Ik stel me even voor

Welkom op het gezellige forum waar je zeker een hoop zal leren en lekker kan lezen en rond kan kijken!!

heel veel succes met de taart en ben benieuwd hoe die wordt maar dat zal zeker goed komen :)

je hebt de juiste instelling :lol: