1

Onderwerp: Terug van weg geweest :-)

Hallo allemaal,

Voor sommigen is mijn naam misschien een bel die luidt in de verte, voor anderen
ben ik nieuw op het forum :) En misschien is dat ook wel een beetje zo.

Het is ruim 5 jaar geleden geweest dat ik voor het laatst actief was op het forum.
Door privé omstandigheden ben ik toen gestopt met taarten maken. Ik zag er de lol
niet meer in na het overlijden van mijn vader, en daarnaast waren er nog een aantal
andere dingen die speelden.

Inmiddels weer gelukkig en lekker in m'n vel, heb ik besloten om toch het taarten maken
weer op te gaan pakken. Het bloed kruipt waar het niet gaan kan wordt wel eens gezegd.
Eigenlijk was ik van plan om weer een nieuw account aan te maken hier op het forum. Het verbaasde me heel erg dat mijn oude account toch nog bestond :-D Hele leuke verrassing!
En wat heb ik nu veel om bij te lezen en natuurlijk te bekijken... ben benieuwd naar alle mooie
creaties :D

Gezellige taart groetjes,

Suzanne Branger
(aka Kallista)

Stap binnen in een wereld vol taart
http://www.taartwereld.nl  |  http://taartwereld.blogspot.com/

Re: Terug van weg geweest :-)

Wat leuk dat je het plezier in bakken weer terug gevonden hebt! Ben benieuwd naar je creaties...!

3

Re: Terug van weg geweest :-)

Welkom terug!

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

4

Re: Terug van weg geweest :-)

Leuk dat je er weer bent.

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

5

Re: Terug van weg geweest :-)

Welkom terug :D  en dat geeft toch een goed gevoel dat je account er nog was ;-)

Heerlijk dat je weer de zin terug hebt gekregen en wij weer wat mooie dingen kunnen verwachten!!

heel veel lees en bak plezier en geniet ervan :y  :y

Re: Terug van weg geweest :-)

welkom terug, veel bakplezier.

7

Re: Terug van weg geweest :-)

Welkom terug. En wat fijn dat je je nu weer zo lekker in je vel voelt, dat het bakvirus weer toegang heeft gekregen. Ik ben ook erg benieuwd naar je creaties.

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery