1

Onderwerp: oh jee... fondant decoratie tegen de banketbakkersroom aan

Hallo allemaal,

Ik heb net heel leuk een Hamburger taart gemaakt, Maaaaaar deze net weg gezet en bedacht me inééns dat ik een grote fout heb gemaakt.

Ik heb tussen de lagen taart gevuld met jam en banketbakkersroom, en een rand van botercreme gespoten, hierop , dus ook half op de banketbakkersroom heb ik fondant versiering gelegt zoals ..sla en tomaat, en kaas, daarna de volgende taart er bovenop gelegd.
Maar de fondant decoratie ligt dus half op de banketbakkersroom, dit zal dus gaan smelten..?? of zal dit toch goed gaan?
Ik ben bang dat ik morgenochtend de koelkast open doe alle decoratie er tussen weg is gesmolten  :s
oh wat dom van me.. ik had dus beter de vulling echt meer naar het midden moeten leggen, maar dacht dat er dan zo weinig vulling in zou zitten, dus nu liggen de decoraties half over de room.

Ik hoop dat iemand me advies kan geven ? :)  :s

groetjes Astrid.

Re: oh jee... fondant decoratie tegen de banketbakkersroom aan

Ooooh, wat vervelend Astrid! Ik kan je geen advies geven, maar ik duim heel hard met je mee vannacht! Laat je even weten hoe het is afgelopen??

3

Re: oh jee... fondant decoratie tegen de banketbakkersroom aan

Hoi Tante Taartje..

Bedankt voor het duimen, heeft miss wel geholpen ;)
Het is allemaal goed gegaan en alles zat er vanochtend nog goed op :) pfew gelukkig maar!

Re: oh jee... fondant decoratie tegen de banketbakkersroom aan

Oh, gelukkig!! Tevreden bakster, tevreden klant. Top gedaan!

5

Re: oh jee... fondant decoratie tegen de banketbakkersroom aan

Gelukkig is het helemaal goed gekomen het is een super mooie hamburger :)