1

Onderwerp: Red velvet met enchanted cream

Ik heb nog een zak red velvet mix staan die tot eind februari houdbaar is,  nu wil ik er cupcakes van gaan bakken.  Kan ik hier een toef van enchanted cream op spuiten, of is dat niet lekker?

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

2

Re: Red velvet met enchanted cream

Denk dat dat gewoon heel lekker is misschien witte chocolade erdoor :9  :9

3

Re: Red velvet met enchanted cream

Oh ja dat is een goed plan,  die heb ik nog staan van funcakes. Ga het maar proberen.

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

4 Laatst bewerkt door lilli (26-01-2016 21:50)

Re: Red velvet met enchanted cream

Ik kan je uit ervaring vertellen dat enchanted cream met daar doorheen gesmolten witte chocolade goddelijk is. zooo lekker dat ik nu altijd een red velvet taart vul met 2 lagen van deze vulling. vaak doe ik ook nog wat witte chocolade chunks door de vulling heen of wat witte chocolade rasp over de cupcakes.

eet smakelijk!

5

Re: Red velvet met enchanted cream

hoe zijn zijn ze geworden Vonn? =D

6 Laatst bewerkt door vonn (27-01-2016 13:27)

Re: Red velvet met enchanted cream

ze zijn zaaalllliiiig vind ikzelf en de collega's zeiden dat ik ze elke week wel mag maken :y

nog bedankt voor je reactie.

groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

7

Re: Red velvet met enchanted cream

lilli schreef:

Ik kan je uit ervaring vertellen dat enchanted cream met daar doorheen gesmolten witte chocolade goddelijk is. zooo lekker dat ik nu altijd een red velvet taart vul met 2 lagen van deze vulling. vaak doe ik ook nog wat witte chocolade chunks door de vulling heen of wat witte chocolade rasp over de cupcakes.

eet smakelijk!

ok oke, ik heb nu de smaakstof van funcakes gebruikt was ook erg lekker, maar met gesmolten chocola lijkt het me nog lekkerder, blijft de cream dan ook mooi stevig?

groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

8

Re: Red velvet met enchanted cream

Ik heb ze ook weleens gemaakt met smaakstof van funcakes en dan is t ook erg lekker inderdaad!

met gesmolten chocolade erdoor blijft de cream net zo stevig, misschien nog wel wat steviger zodra t in de koeling is geweest. Ik koop altijd de goedkoopste reep en daar dan minimaal de helft van door de cream heen maar de hele reep kan natuurlijk ook ;). Blijft trouwens ,ondanks dat witte chocolade gelig is van kleur, ook nog steeds mooi wit :).

9

Re: Red velvet met enchanted cream

lilli schreef:

Ik heb ze ook weleens gemaakt met smaakstof van funcakes en dan is t ook erg lekker inderdaad!

met gesmolten chocolade erdoor blijft de cream net zo stevig, misschien nog wel wat steviger zodra t in de koeling is geweest. Ik koop altijd de goedkoopste reep en daar dan minimaal de helft van door de cream heen maar de hele reep kan natuurlijk ook ;). Blijft trouwens ,ondanks dat witte chocolade gelig is van kleur, ook nog steeds mooi wit :).


Oké super,  ga ik zeker een keer proberen.

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

10 Laatst bewerkt door vonn (07-02-2016 15:56)

Re: Red velvet met enchanted cream

vonn schreef:
lilli schreef:

Ik heb ze ook weleens gemaakt met smaakstof van funcakes en dan is t ook erg lekker inderdaad!

met gesmolten chocolade erdoor blijft de cream net zo stevig, misschien nog wel wat steviger zodra t in de koeling is geweest. Ik koop altijd de goedkoopste reep en daar dan minimaal de helft van door de cream heen maar de hele reep kan natuurlijk ook ;). Blijft trouwens ,ondanks dat witte chocolade gelig is van kleur, ook nog steeds mooi wit :).


Oké super,  ga ik zeker een keer proberen.

Groetjes Vonn

Ik wil vandaag de enchanted cream met gesmolten chocola gaan maken,  ik heb nog een vraagje,  hoelang moet ik de chocola laten afkoelen voordat ik het bij de cream kan doen?

Alvast bedankt voor je antwoord.

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

11

Re: Red velvet met enchanted cream

erg late reactie maar zodra het gesmolten is gooi ik het er meteen bij en spatel ik het er doorheen :).

12

Re: Red velvet met enchanted cream

lilli schreef:

erg late reactie maar zodra het gesmolten is gooi ik het er meteen bij en spatel ik het er doorheen :).

Oh oké,  is de chocola dan niet te warm en wordt de crème niet heel erg slap dan?
Bedankt voor je antwoord.

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

13

Re: Red velvet met enchanted cream

Ik heb er nooit problemen mee gehad. Ik spatel het er meteen doorheen en zet het daarna minimaal 10 minuten in de koelkast :).