1

Onderwerp: kapotte Kenwood

ohh, ik moet het even kwijt hoor, de mixer stond lekker te draaien opeens helemaal niks meer .....

dus ik denk dat de stroom uitgevallen is maar nee hoor alles doet het behalve mijn mixer :s  :s

dus.........paniek wat moet ik zonder mijn mixer, gelukkig is het nog binnen de garantie maar toch!!!

nog geen jaar oud, jullie enig idee wat die kan hebben??

mijn man denkt dat de motor door gebrand is, nou we zullen het zien ik heb hem opgestuurd en het duurt ongeveer 9 werk dagen

ik mis hem nu al :nooo:  :nooo:

2

Re: kapotte Kenwood

Oooo vreselijk!!! Sterkte.

neem ook eens een kijkje op mijn Facebook site: taartengoed

3

Re: kapotte Kenwood

karinc schreef:

Oooo vreselijk!!! Sterkte.

dank je  :o

Re: kapotte Kenwood

Dat is niet leuk, hopelijk is hij snel weer gemaakt of krijg je een andere.

Move -> Keuken- en andere apparatuur

Groetjes Kirsten

5

Re: kapotte Kenwood

Oh wat vervelend,  snap dat je hem nu al mist hihi.  Ik hoop ook dat je hem weer snel terug hebt.

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

6

Re: kapotte Kenwood

Naast mijn oven ook mijn ergste nachtmerrie  :S . Een jaar is wel erg kort. Misschien een technisch foutje? Of overbelast?  ;) . Ik ben hier bang voor, dus wacht altijd een half uur tussen de draairondes. Al heb ik hier eigenlijk geen geduld voor  :o  ;)

7

Re: kapotte Kenwood

Esther68 schreef:

Naast mijn oven ook mijn ergste nachtmerrie  :S . Een jaar is wel erg kort. Misschien een technisch foutje? Of overbelast?  ;) . Ik ben hier bang voor, dus wacht altijd een half uur tussen de draairondes. Al heb ik hier eigenlijk geen geduld voor  :o  ;)

ja inderdaad bij mijn oven denk ik ook wel eens laat die alsjeblieft noooooooit kapot gaan :S  :S

ik weet het niet , die ochtend deed ik niks lang of zwaars in de mixer een heel eenvoudig beslagje!!

we zulle het meemaken wat het is, ik hoop maar dat hij snel terug is :)

8

Re: kapotte Kenwood

Ooh balen! Heb het al eens gehad met een stofzuiger. Ik was ff piet paniek want ik kan (met 2 katten) niet zonder.. Ging hem terug ophalen, kreeg van de verkoper de snuggere opmerking "ze hebben stof gevonden in uw stofzuiger". Uhmmm wat zuig je er anders mee op?  :grr:  :grr:

Hopelijk heb je snel je mixer terug. Ik zou ook niet meer zonder mijn Bosch mixer kunnen.

9

Re: kapotte Kenwood

Heb ik ook gehad, maar dan niet met een kenwood.
Dan 2x gebruiken motor doorgebrand, weggebracht, lang gewacht, mocht ik een nieuwe komen halen.
Nieuwe gaan gebruiken, na 2x gebruiken precies hetzelfde! Geen zwaar beslag ofzo mee gedraaid... Dus ?????
Weer terug, kreeg weer een nieuwe, deze keer liet de coating van de garde en kom los, toen was ik er echt klaar mee, geld terug gevraagd en nu een princess gekocht, die werkt tot op heden tot en gebruik hem al n jaar bijna dagelijks!

10

Re: kapotte Kenwood

wat vreemd zeg stof in stofzuiger, ja ik zeem er meestal de ramen mee :s  :s  :lol:

in elk geval ik kreeg vandaag al een mailtje met de doos die ik opgestuurd had en dat mijn mixer daar stond (ach goh ik kon wel huilen :O )

maar keurig netjes weet ik in elk geval dat die goed aangekomen is.

ik denk ook dat de motor door gebrand is ik hoop maar dat het snel afgehandeld word maar ik heb er wel vertrouwen in :)

11

Re: kapotte Kenwood

Krijg ik net een service rapport van de fabrikant, zeggen ze dat er niks aan de hand is!!!!! :s  :s

en dat hij morgen weer hier is, maar ja nu ga ik toch een eind aan mezelf twijfelen, hij deed het echt niet meer en beef het proberen zelfs mijn dochter zei mam stop nu maar hij gaat het echt niet opeens doen!!!

dus wacht ik het maar af tot morgen en dan kijken of die het weer doet.

iemand dit wel eens mee gemaakt :think:  voel me zo stom, 2 weken zonder machine die het kenelijk gewoon doet :grr:  :grr:

12

Re: kapotte Kenwood

nou ja zeg, ik hoop toch wel dat ze hem ook even hebben nagekeken voor je. Je gaat hem toch niet voor niks laten opsturen.
Hopelijk doet hij het gewoon.

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

13

Re: kapotte Kenwood

Ja, ik ben ook echt zenuwachtig hoor, komt die morgen doet die het straks nog niet :think:

zal het gelijk laten weten hoor, aan de andere kant heb volgende week wel wat te bakken dus ben wel blij dat die er weer is dan :)

14

Re: kapotte Kenwood

Heb het ook gehad met mijn Kenwood. Heel erg balen.
Ook die van mij deed van het ene op het ander moment helemaal niets meer, nog geen jaar oud.  :S
Opgestuurd...drie weken kwijt geweest...kapotte tandwielen, terwijl ik er alleen maar biscuitbeslag in draai.
Maar goed...hij deed het weer gelukkig. Helaas niet voor lang. Drie weken later...precies hetzefde.  :s
Weer opgestuurd en erbij vermeld dat ik de mixer echt niet weer zo lang kon missen. Maar daar hadden ze helaas geen boodschap aan, weer drie weken kwijt geweest.
Deze keer hadden ze (ik weet niet weer wat) een ander onderdeel vervangen en tot op heden doet hij het nu nog steeds goed. Is straks bijna twee jaar geleden!
Succes met die van jou... :thumb: Hoop dat ie het doet, en blijft doen!

15

Re: kapotte Kenwood

nou hij is terug en hij doet het gewoon!!!! :thumb:  :thumb:  :lol:

ben wel heel blij dat die er weer is maar blijf het toch zo vreemd vinden en ben bang dat die er straks opeens weer mee stopt :think:

maar ik ben wel heel blij :lol:  :lol:  :lol:

16

Re: kapotte Kenwood

Waarschijnlijk zit er iets in in dat de kenwood beschermd tegen overbelasting.
Dit kan warmte zijn of dat het beslag te stevig is waardoor de motor te hard moet werken.
Als de motor afgekoeld is doet hij het weer.
op sommige apparaten zit er een knop die je in moet drukken om de machine weer te laten werken.
Misschien staat dit in de gebruiksaanwijzing.

Als je zondigt zondig dan lekker

17

Re: kapotte Kenwood

lang delftje schreef:

Waarschijnlijk zit er iets in in dat de kenwood beschermd tegen overbelasting.
Dit kan warmte zijn of dat het beslag te stevig is waardoor de motor te hard moet werken.
Als de motor afgekoeld is doet hij het weer.
op sommige apparaten zit er een knop die je in moet drukken om de machine weer te laten werken.
Misschien staat dit in de gebruiksaanwijzing.

dat klinkt heel aannemelijk ga zo gelijk het boekje erbij pakken en anders bel ik ze morgen!!

dank je wel voor de tip :)