1

Onderwerp: Voila Uitgerolde rolfondant-wrap - ALbert Heijn

Goedemorgen,

Afgelopen weekend was ik in de Albert Heijn en bij de bakkerij spullen kwam ik dus iets nieuws tegen wat ik niet eerder had gezien, namelijk uitgerolde fondant "wrap" van het merk Voila.

Nu vroeg ik me dus af, wie heeft dit al eens gebruikt/ervaring mee?

Gr,

2

Re: Voila Uitgerolde rolfondant-wrap - ALbert Heijn

Zegt me niets.. Maar ik hoop dat je antwoord krijg, ik ben wel nieuwsgierig dus ik lees mee, haha.

3

Re: Voila Uitgerolde rolfondant-wrap - ALbert Heijn

Ga overmorgen een klein taartje maken (voor thuis) en ga het denk ik toch maar proberen.
Zal dan laten weten wat ik er van vond. Was alleen benieuwd of andere het wellicht al eens hadden gebruikt haha

4

Re: Voila Uitgerolde rolfondant-wrap - ALbert Heijn

leuk, ik ben benieuwd naar het resultaat, ken het ook niet hoor =D

Re: Voila Uitgerolde rolfondant-wrap - ALbert Heijn

Ik ken het wel. Heb het ook gebruikt. Het is kant en klaar, dus je kan hem van de rol zo over je taart leggen, maar naar verhouding wel duurder. Je betaalt namelijk 4 euro per rol voor eenmalig gebruik.

Het is een oud topic, maar heb je het geprobeerd?

Groetjes Sonja, beginnend taartenbakster ;-)
https://www.facebook.com/SonjaTaartenCu … ?pnref=lhc

6

Re: Voila Uitgerolde rolfondant-wrap - ALbert Heijn

Sorry voor mijn late reactive. Maar ik vond het dus 3 keer niks. De consistentie was waardeloos.. ik vond het eerder op harde snoep matjes lijken.

Bovendien was het ook niet mooi egaal. Dus heb het het linea recta de prullenbak in gegooid. Gelukkig had ik wel extra fondant thuis liggen en heb ik het daar mooi mee kunnen bekleden.

Voor mij dus zeker NIET voor herhaling vatbaar.

7

Re: Voila Uitgerolde rolfondant-wrap - ALbert Heijn

Oh wat jammer. Het leek me handig voor in drukke tijden!
Ik had het al eens in Duitsland gezien (volgens mij daar van Dr Oetker), maar toen niet meegenomen om te proberen. Dus toch maar zelf kneden en rollen  :/

8

Re: Voila Uitgerolde rolfondant-wrap - ALbert Heijn

In Zweden hebben ze rollen met marsepein. Nou hou ik niet van met marsepein werken, dat krijg ik niet strak, maar ligt aan mij en niet de marsepein. het is niet slecht!