1

Onderwerp: Aanschaf oven tips?

Hallo,

Na lange tijd proberen met taarten bakken en veel problemen met het bakken van cake of biscuits, ben ik tot de ontdekking gekomen dat mijn oven niet goed werkt. Ergens anders geprobeerd en dat gaat wel :-)
Dus nu wil ik naast mijn combimagnetron een gewone, echte oven aanschaffen. Dus zonder combifunctie.

Ik hoop dat jullie tips voor mij hebben waar ik op moet letten, wat voor soort oven het beste is, etc. Nu heb ik geen budget voor een superdeluxe oven. Ik wil wel gewoon een goede waarin taarten voldoende rijzen en zo.

Ik kan geen oven onder het aanrecht plaatsen, dus de oven moet in de keuken komen te hangen, maat zoals een ruime combimagnetron.

Groetjes

2

Re: Aanschaf oven tips?

Welkom op het forum =D

jammer dat het niet gaat in de combi magnetron , zelf doe ik het ook in de combi en gaat gewoon goed :think:

ik weet niet zoveel over gewone ovens maar hier zal je allicht genoeg tips krijgen.

Succes ermee :thumb:

Re: Aanschaf oven tips?

Deze vraag verplaats ik naar keuken- en andere apparatuur. [Move-> keuken en andere apparatuur]

Groetjes Kirsten

4

Re: Aanschaf oven tips?

Welkom hier op het super gezellige forum.  Als je bij de zoekfunctie op oven zoekt kom je denk ik best wel het één en ander tegen hierover.
Bij Ikea hebben ze goede en leuk geprijsde ovens waar je vaak ook nog 5 jaar garantie op krijgt,  ik heb een conventionele oven met boven en onder warmte en krijg (sinds mijn man hem heeft nagekeken,  hij deed het niet zo goed meer) weer prachtig gerezen biscuits .
Ik heb geen ervaring met hetelucht ovens.

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

5

Re: Aanschaf oven tips?

hoi!
ik heb kort geleden een nieuwe oven gekocht voor mijn bakworkshops en ik ben supertevreden!
hij is mooi groot (ook kleinere modellen van te koop) en alles wat ik er tot nu toe in heb gebakken is perfect gelukt, van biscuit tot macarons.
Het is een Inventum 0V525cs.
Ik kan hem je van harte aanraden!

groetjes,
Astrid
www.astridsteacakes.nl