1 Laatst bewerkt door theeleut (11-10-2015 18:23)

Onderwerp: willen jullie even kijken?

hallo allemaal!

nadat ik een paar jaar geleden wegens omstandigheden ben gestopt met mijn bedrijfje Astrid's Tea & Party Cakes, begon het kort geleden bij mij weer te kriebelen...
Ik ben weer begonnen!
Ik zou het heel leuk vinden als jullie een kijkje zouden willen nemen op mijn site en tips e.d. willen geven, met name over de workshoppagina, hoe zijn de workshops geprijsd, wat is jullie ervaring met het geven van workshops op locatie. Bovendien kijk ik elke dag bij mijn statistieken, hoeveel bezoekers er zijn geweest en het lijkt me leuk om dat aantal een beetje hoger te zien worden  =)   (er zijn tot nu toe drie bezoekers geweest, waarschijnlijk ik, mijn moeder en mijn zus, haha :rolleyes: terwijl de teller de vorige keer toen ik ophield op mijn site stond op bijna 24000!
En ik ontdekte dat ik bijna al mijn spulletjes nog wel heb, maar dat ik destijds mijn rolstokken verkocht heb. Wie weet het goedkoopste adresje voor rolstokken toevallig?
Ik heb echt zin om weer te beginnen, nu maar afwachten op de eerste reacties....
de naam van mijn site is www.astridsteacakes.nl

groetjes,
Astrid

2

Re: willen jullie even kijken?

[MOVE] -> www denk ik........

3

Re: willen jullie even kijken?

ik vind het er mooi en leuk uitzien hoor en vond het leuk dat je er weer mee verder gaat!!!

Woonde ik niet zo ver uit de buurt dan kwam ik zeker op de high tea en ik vind de prijzen prima hoor =D

heel veel succes ermee, ik hoop dat je snel veel reacties krijg :thumb: