1

Onderwerp: Voor bij jouw kerstdiner?

Hoi,

Dit filmpje kwam ik tegen op internet en is zo leuk dat ik het graag met jullie deel. Zou jij dit op je kerstdiner presenteren?
https://www.facebook.com/horecabelike/v … 489347102/

2

Re: Voor bij jouw kerstdiner?

Ik heb ze al eens gemaakt. In het filmpje staat dat je de appels even in de magnetron moet doen om ze zachter te maken...dit is écht niet voldoende (uit ervaring)....beter is om de appelschijfjes een minuutje of 10 zachtjes te laten koken.
http://www.mijnalbum.nl/Foto540-7L6TMJIG.jpg

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

3

Re: Voor bij jouw kerstdiner?

ja , ik vind het er zo ontzettend leuk uit zien!! echt een heel leuk dessert met een bolletje ijs. :9  :9

Bianca ga het er bij zetten om de appeltjes te koken kan ik het niet vergeten :thumb:

maakt het nog uit welk appeltje je gebruikt?

4

Re: Voor bij jouw kerstdiner?

Ik geef binnenkort een etentje voor onze trouwdag, dan ga ik deze zeker proberen!!

5

Re: Voor bij jouw kerstdiner?

Baklataart schreef:

ja , ik vind het er zo ontzettend leuk uit zien!! echt een heel leuk dessert met een bolletje ijs. :9  :9

Bianca ga het er bij zetten om de appeltjes te koken kan ik het niet vergeten :thumb:

maakt het nog uit welk appeltje je gebruikt?

Volgens mij niet. Ik heb toen gewoon appels gebruikt die ik in huis had. Kwestie van smaak denk ik.

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

6

Re: Voor bij jouw kerstdiner?

Bianca1969 schreef:
Baklataart schreef:

ja , ik vind het er zo ontzettend leuk uit zien!! echt een heel leuk dessert met een bolletje ijs. :9  :9

Bianca ga het er bij zetten om de appeltjes te koken kan ik het niet vergeten :thumb:

maakt het nog uit welk appeltje je gebruikt?

Volgens mij niet. Ik heb toen gewoon appels gebruikt die ik in huis had. Kwestie van smaak denk ik.

dank je wel ga ik het met een elstar uitproberen, vind het echt zo leuk!!

7

Re: Voor bij jouw kerstdiner?

wat ontzettend leuk zeg, dat ga ik ook een keer proberen, ik gebruik veel jonagold.

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

8

Re: Voor bij jouw kerstdiner?

Deze heb ik ook wel eens gemaakt! En alleen maar positieve reacties op gehad.
Vind ze ook prima passen bij een kerstdiner hoor.

Re: Voor bij jouw kerstdiner?

Hoi,

Ik heb er inmiddels een howto van gemaakt, niet van mij maar de bron staat er bij vermeld op mijn site.