1

Onderwerp: Topic weg??

Hoi hoi,

Vast niet helemaal de goede plek (please move!), maar ik ben toch even helemaal verward...
Ik heb het idee dat ik gisterenavond laat een mooi topic tegenkwam met allemaal goede spullen in de verkoop. Ik weet helaas niet meer wie deze geplaatst had, maar er was al een aantal mensen dat had gereageerd. Waaronder ik... :D Heb zelfs een briefje gemaakt met wat, welk nummertje en welke prijs, haha! Waar o waar is deze advertentie gebleven, of wat is de rede dat deze nu verdwenen lijkt??

Groetjes,
Ingrid

2

Re: Topic weg??

Je vraag hoort, denk ik, bij 'over de site.

Verdwenen topics in de verkooprubriek is meestal omdat de topics niet voldoen aan de regels  ;)
(Niet lang genoeg forumlid, te weinig berichten, enz enz)

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

3

Re: Topic weg??

Inderdaad Ingrid... Ik had ook op een mal van wilton (zo'n roze met knoopjes) en pareltjes gereageerd. Ik dacht even kijken en opeens is alles weg...

4

Re: Topic weg??

[MOVE] -> over de site

Ik kan het ook niet terugvinden, dus neem aan dat het idd niet volgens de regels is aangeboden en daarom naar de eeuwige niet-verkoopvelden is verdwenen.
Topics die niet aan de regels voldoen worden uit het zicht geplaatst voor jullie of direct verwijderd.

Re: Topic weg??

Op zich snap ik die regels wel, maar vind het wel erg jammer.
Het topic zag er keurig uit, en wat is er mis met je spullen verkopen via deze site? Hier weet je zeker dat mensen er gelukkig van worden... Jammer..

6

Re: Topic weg??

Sites waar je je alleen aanmeldt om te verkopen zijn er genoeg.
Hier kom je om tips te halen, te geven en dus te participeren, daar bestaat de hele site voor. Om dat verschil zo te houden hebben we dus die regels. Anders krijg je een wildgroei aan mensen die alleen aanmelden om hun spullen te verkopen. Zelfs mèt de regels hebben we dat al vaak genoeg.

Als degene die dat topic heeft geopend voldoet aan de voorwaarden, mag het topic weer gepost worden. Ik zou daarom de 2e kans in de gaten houden.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

Re: Topic weg??

Ik heb dit topic verwijderd ondanks de vele reacties. Helaas voor degenen die gereageerd maar inderdaad hij voldeed niet aan de voorwaarden.

Groetjes Kirsten

Re: Topic weg??

Hoi Bakmijn,

Zou je me dan kunnen laten weten van wie het topic was?

Groetjes,
Ingrid