Onderwerp: Win een Wilton Covered Brownie Pan met Funcakes mix voor brownies

Hallo allemaal,

Mijn blog bestaat alweer 2 jaar.  In samenwerking met Hoop Keukengemak heb ik een winactie georganiseerd en kun je  een Brownie bakvorm (met afsluitbare deksel) en een Funcakes mix voor Brownies winnen.

http://1.bp.blogspot.com/-1y7TIePNjNA/VfJ_SagNC8I/AAAAAAAAFeg/JxqQTxEIWV8/s640/Wilton%2BNon%2BStick%2BCovered%2BBrownie%2BPan%2B%2526%2BBrownie%2BMix.JPG

Op mijn blog kun je lezen wat je kan doen om kans te maken op deze brownie set.
Ik zou het leuk vinden als jullie mee doen :)

Liefs Desiree

2

Re: Win een Wilton Covered Brownie Pan met Funcakes mix voor brownies

Hoi Desiree,

ik heb het gelezen hoor en je beschrijft het altijd zo duidelijk en leuk dat het water al in mijn mond loopt :lol:

misschien proef je de witte chocolade meer als je chunks neemt die blijven harder.

Kan je niet liken of een berichtje op je blog zetten omdat ik geen facebook hebt maar ik hoop dat je er nog lang mee door gaat en heel veel succes :thumb:

Re: Win een Wilton Covered Brownie Pan met Funcakes mix voor brownies

@Baklataart; Dankjewel voor je leuke reactie, De chunks ga ik inderdaad een keer proberen, die zijn ook een stuk groter :D

4

Re: Win een Wilton Covered Brownie Pan met Funcakes mix voor brownies

Hoi Desiree! Ik bedank je ook via deze weg. Ik ben er echt zo ontzettend blij mee :) Ik geloof dat ik je niet vaak genoeg kan bedanken!

Groetjes, Cheryl

5

Re: Win een Wilton Covered Brownie Pan met Funcakes mix voor brownies

Ook ik wil jou heeeeel erg bedanken voor al je prachtige en heerlijke creaties en voor je altijd duidelijke uitleg.

Ik kan je ook niet liken of een berichtje achterlaten,  hier ook geen Facebook,  maar hoop nog veel van je te zien, zeker van al die kleine lekkernijen  :Y

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

Re: Win een Wilton Covered Brownie Pan met Funcakes mix voor brownies

Wat een leuke en lieve reacties, dank jullie wel allemaal :)