Onderwerp: Airbrush?? Doen of niet?

Hi dames,
Ik zou graag wat advies willen; ik ben een hobby bakster en
ik ben aan het denken een airbrush-set aan te schaffen.
Ik heb nog enkele vraagjes . Misschien heeft iemand met meer ervaring deze voor mij beantwoorden? :D

1. Is het moeilijk om het airbrushen goed onder de knie de krijgen?
2. Worden taarten mooi egaal gekleurd?
3. Werkt het ook goed met de metallic-kleuren?
4. Gebruik je m vaak?
5. Is ie makkelijk te reinigen?
6. Lopen de kleuren niet uit wanneer taart in koeling staat?

Advies? Aanschaffen of niet?

Alvast bedankt voor de info
Met vriendelijke groetjes
Myrna

2

Re: Airbrush?? Doen of niet?

Ik vind het heerlijk en vind het niet moeilijk maar ik heb een steady hand.

Wel is het zo dat de taart kleur afgeeft de eerste tijd sowieso, verf dis moet drogen als taart condenseert geeft de taart ook weer even af.
Metallic kleuren durf ik je niet echt te zeggen. Ik heb alleen goud gebruikt van ddoodle zelf en die vind ik tegenvallen. Maar met dieptes en accenten kan je zoveel meer..

Mijn 3d piratenboot had ik nooit zo mooi gekregen zonder airbrush. Mijn minion is geairbrusht ( geel) blauwe is gekleurd.

Ik gebruik de airbrush bij bijna elke taart. Reinigen is Super simpel.In de koeling loopt niets uit, koelte helpt juist droog te maken. Als  je teveel verf gespoten hebt , dan loopt het uit maar dan ter plekke al. .

3 Laatst bewerkt door kimi (30-08-2015 06:52)

Re: Airbrush?? Doen of niet?

Dubbel

Re: Airbrush?? Doen of niet?

kimi schreef:

Ik vind het heerlijk en vind het niet moeilijk maar ik heb een steady hand.

Wel is het zo dat de taart kleur afgeeft de eerste tijd sowieso, verf dis moet drogen als taart condenseert geeft de taart ook weer even af.
Metallic kleuren durf ik je niet echt te zeggen. Ik heb alleen goud gebruikt van ddoodle zelf en die vind ik tegenvallen. Maar met dieptes en accenten kan je zoveel meer..

Mijn 3d piratenboot had ik nooit zo mooi gekregen zonder airbrush. Mijn minion is geairbrusht ( geel) blauwe is gekleurd.

Ik gebruik de airbrush bij bijna elke taart. Reinigen is Super simpel.In de koeling loopt niets uit, koelte helpt juist droog te maken. Als  je teveel verf gespoten hebt , dan loopt het uit maar dan ter plekke al. .

Dankjewel voor je reactie Kimi. :D
( Ik heb je piratenboot even bekeken en die ziet er echt super uit! :thumb: )