1

Onderwerp: Anna werd 10 en wou een zomerse taart

Goedemorgen Medebaksters,

Gister werd deze taart opgehaald. Echt alles zat tegen ( en ik had lichamelijk al een slechte week  :o ).. qua kleuren, fondant, de taart bedenken, decoraties maken en zelfs het inpakken ging niet lekker.. echt wat een drama. Al met al wel gelukt alleen dus geen hele knappe foto's en hij is lang niet zo strak als dat ik zou willen, maar ik had nog 15 min om op te ruimen voordat klant kwam :(  :(  .

Onderste is een naturel biscuit gevuld met 2 lagen witte chocolade botercreme ( gesmolten repen erdoor) en een goede laag zelfgemaakte tropische jam ( mango/nectarines/sinasappel/limoen/peren) .

Bovenste is een naturel biscuit gevuld met 2 lagen banketbakkersroom en 1 laag witte chocolade botercreme.


http://www.mijnalbum.nl/Grotefoto-4VIERBOY.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto360-8FU8KO6C.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto360-YMFJBNFV.jpg

nu even een ruime week rust, neem ook even niets aan. 6 juni wat hapjes voor de familie en verder even niet. eerst weer pijnstillers omhoog en b12 omhoog.

2

Re: Anna werd 10 en wou een zomerse taart

Mooie taart hoor! Jammer dat er zoveel tegenzat.. erg originele vorm ook!!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

3

Re: Anna werd 10 en wou een zomerse taart

wat ontzettend sneu voor je dat het tegen zag maar zoals we dat geloof ik bijna allemaal hebben, is het niet aan de taart te zien hoor!!!

ik vind hem echt heel erg leuk en zeker hoe je de vorm zo hebt gedaan!!!
echt een heel mooie en vrolijke taart waar ze ontzettend blij mee zal zijn!! :thumb:

ik hoop dat je je snel wat beter voelt maar ondanks dat heb je een heel mooie taart gemaakt :)

4

Re: Anna werd 10 en wou een zomerse taart

Dank jullie wel meiden.

Ik zat er echt even doorheen vrijdag avond ( nacht) , twijfelde zelfs of het wel verstandig was om door te gaan met het hele eigen bedrijfje omdat mijn lijf niet wil op het moment. Maar gelukkig is daar dan mijn lieve man die zegt schat het gaat erom dat je iets hebt wat je leuk vind niet omdat het geld oplevert en als jij dus even rust nodig hebt neem je dat . Je bent niet voor niets afgekeurd. Voelt zo als falen dan.

Ben ook wel blij met hoe de taart eruit gekomen is. Al had hij wel strakker gekund.
De bovenste taart is een 10 X 10 waar ik een hoek in een ronding afgesneden heb en die aan de zijkant er weer aangeplakt ( gedraaid) .

Re: Anna werd 10 en wou een zomerse taart

Ondanks dat alles tegen zat heb je een  mooi resultaat neergezet, erg mooie en originele taart.

6

Re: Anna werd 10 en wou een zomerse taart

Mooie taart hoor. Echt goed gelukt...ondanks de tegenvallers. Maar je niet zo goed voelen en pijn hebben, beïnvloed je werkproces wel degelijk, daar ken ik alles van.
Hoop dat het snel weer wat beter met je gaat....enne...wees maar trots op deze taart, want hij is echt mooi!!

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

7 Laatst bewerkt door kimi (25-05-2015 12:01)

Re: Anna werd 10 en wou een zomerse taart

:D  :o

Dank jullie!

Kreeg net nog een heel leuk berichtje van de klant, dat iedereen hem mooi vond en hij weer erg lekker was. daar ben ik zo blij mee.

8

Re: Anna werd 10 en wou een zomerse taart

Wat vervelend dat alles tegenzat en dat je gezondheid je belemmerde! Maar ik vind het een hele mooie zomerse taart! Echt toppie!

9

Re: Anna werd 10 en wou een zomerse taart

Ik vind hem er super leuk uitzien! Heel knap gemaakt dat koraal!

10

Re: Anna werd 10 en wou een zomerse taart

kimi schreef:

Dank jullie wel meiden.

Ik zat er echt even doorheen vrijdag avond ( nacht) , twijfelde zelfs of het wel verstandig was om door te gaan met het hele eigen bedrijfje omdat mijn lijf niet wil op het moment. Maar gelukkig is daar dan mijn lieve man die zegt schat het gaat erom dat je iets hebt wat je leuk vind niet omdat het geld oplevert en als jij dus even rust nodig hebt neem je dat . Je bent niet voor niets afgekeurd. Voelt zo als falen dan.

Ben ook wel blij met hoe de taart eruit gekomen is. Al had hij wel strakker gekund.
De bovenste taart is een 10 X 10 waar ik een hoek in een ronding afgesneden heb en die aan de zijkant er weer aangeplakt ( gedraaid) .

echt heel erg lief van hem en zeker ook de waarheid je moet er plezier in hebben en dat is het aller belangrijkste!!!

En je taart straalt vrolijkheid uit en dan ook nog is zo'n leuke reactie van de ontvanger, dus prachtig toch :D

heel veel bak plezier hoor :)