1

Onderwerp: Diepvries-trol...

Pff wát een mega irritante klus... Ik heb wel 30 hoofden gemaakt, maar ik krijg alleen maar aliens... Lukt me niet :-( En dat vreet aan me.... grrrrrrrrrr

Nou ja... dit is dr dan.... Elsa from outer space. From a planet far far from here....

http://www.mijnalbum.nl/Grotefoto-MMY6GUWH.jpg

Bak me dan als je kan!

2

Re: Diepvries-trol...

Valt best mee hoor, ik heb al slechtere gezien :)  :thumb: ik doe het je in ieder geval niet na...

--------------------------------------------------------
Wie ben ik om aan mezelf te twijfelen. (Loesje)

3

Re: Diepvries-trol...

Niet zo streng zijn voor jezelf, ik heb ook al veel slechtere gezien.
Het is nu niet de beste foto maar volgens mij is ze toch goed gelukt hoor!!!

4

Re: Diepvries-trol...

Nou ik vind d'r niet echt van outer space hoor. Ze is best behoorlijk down to earth.
Niet zo streng zijn idd voor jezelf. Het is duidelijk een Elsa.

Ik vind haar mooi!

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

5

Re: Diepvries-trol...

Hahah, was net of ik mijn eigen berichtje zat te lezen...boetseren lukt mij wel, van diertjes en zo gaat prima, maar zodra het op een menselijk gezicht aankomt zijn het Aliens, gedrochten of monsters hahahahaha

Neemt niet weg dat ik deze echt heel mooi vind hoor!

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

6

Re: Diepvries-trol...

Nou....ik begrijp je niet..ik vind dr prachtig!!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

7

Re: Diepvries-trol...

Ik vind der ook prachtig!

8

Re: Diepvries-trol...

Haha wat een grappig bericht, Sorry!, maar moest wel lachen toen ik dit las.
Ik ken het ook inderdaad, ik heb een keer een gezicht moeten maken en is inderdaad erg lastig.
Ik vind jou Elsa toch wel goed eruit zien hoor, geen Alien :) en de rest van haar lichaam ziet er ook goed uit, ik vind handen ook erg moeilijk.
dit is een leuke Elsa.

9

Re: Diepvries-trol...

Ik vind haar prachtig!!! :thumb:
begrijp je frustratie maar dit zou ik niet eens kunnen en ik vind haar super goed lijken en totaal NIET op een alien :lol:

Straks staat ze te stralen op je taart en ben je vast alle ellende vergeten hoor :lol:

10

Re: Diepvries-trol...

hahaha, nou, ik heb nu een betere foto, maar ik vind het gezicht echt niks... baal baal. Mensen gezichten is al lastig, maar helemaal als ze op de computer mooi glad gemaakt zijn en met schaduwen en rondingen die niet met fondant na te maken zijn.... Moeilijk!!!!! Heb nog weer 2 pogingen gedaan, maar het blijft maar zoals ze is....

http://www.mijnalbum.nl/Grotefoto-6TNNAFJS.jpg

Bak me dan als je kan!

11

Re: Diepvries-trol...

Toch superbedankt voor de lieve berichten!! Ik zat er echt mee... Ik hoop zo dat ze m mooi gaan vinden............ pfff

Bak me dan als je kan!

12

Re: Diepvries-trol...

Natuurlijk gaan ze haar mooi vinden!!!!

:y  :y  :)

13

Re: Diepvries-trol...

Ik vind 'r ook mooi!  :Y  Nou weet ik uit ervaring dat Elsa echt niet makkelijk is  :nooo . Ik denk alleen dat de zwarte lijntje om de pupil het oog een beetje hard maken  :O . Dat heb ik dus niet gedaan. De wenkbrauwen doe ik met bruin ipv zwart. Hoe krijg jij het lijfje zo mooi? Ik krijg dit echt niet voor elkaar,mwaardoor Elsa zo'n raar figuur/bovenlijf  krijgt

14

Re: Diepvries-trol...

Het lijfje is een saté prikker en dan ijzerdraad in de armen.

Ik vind de ogen ook te hard, maar mijn grijs was op en niks erom was helemaal niet mooi........ Ik doe t gewoon nooooooooit meer hahahaha!!!

Bak me dan als je kan!

15

Re: Diepvries-trol...

Aliën??? Nou, daar ben ik het helemáál niet mee eens. Je bent veeeeeel te kritisch. Ze is juist hartstikke goed! En dat meen ik serieus, hoor. :y

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

16

Re: Diepvries-trol...

T_aard schreef:

Het lijfje is een saté prikker en dan ijzerdraad in de armen.

Ik vind de ogen ook te hard, maar mijn grijs was op en niks erom was helemaal niet mooi........ Ik doe t gewoon nooooooooit meer hahahaha!!!

Hahaha ja begrijp je zo goed  :Y . Ik heb dit voor mezelf ook al besloten.  Ik had voor de wimpers/eyeliner marsepein heeeeeel dun gerold en die erop geplakt. Alleen voor de wenkbrauwen gebruik ik een stift.

17 Laatst bewerkt door Tante Tien (27-04-2015 07:02)

Re: Diepvries-trol...

Ik vind haar echt leuk hoor. Wat volgende keer zal helpen, als je ooit nog besluit toch weer een poging te wagen en gezien je resultaat nu zou ik dat zeker doen, is een spiegel ernaast zetten en kijken naar je eigen gezicht. Ik denk dat ze alien wordt voor je gevoel, door haar oogjes verder uit elkaar te plaatsen dan je eigen ogen zitten en de buitenkant schuin omhoog te laten lopen. Als je ze dichter bij elkaar plaatst en gewoon recht, ziet ze er echter uit.
Gewoon blijven proberen hoor, ik doe je dit echt niet na, zeker zo'n lijfje niet.

Edit: zeg, zij is toch gewoon een alien? Ik zie net een plaatje voorbij komen en... Haar oogjes zitten zo ver uit elkaar en scheef. Ze klopt gewoon hoor! Maar ze is ook een alien.

Tieneke

18

Re: Diepvries-trol...

Echt niks mis mee hoor! Ik doe het je niet na! Super! Heb je het al moeten weggeven? En wat vond ze er van? Kan niet anders als dat ze het prachtig vond.

19

Re: Diepvries-trol...

Diepvries trol  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

Maar even serieus, zo slecht is ze niet hoor. Ze kijkt hooguit wat verbaasd... Mss haar ogen een ietsie kleiner een een stukje ooglid.
Maar ik doe het je echt niet na... Ik haat gezichten boetseren en disney doe ik al helemaal niet.

Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
www.facebook.com/cakebym

20

Re: Diepvries-trol...

Haaa ik lees nu pas jullie berichten!!! DANK voor de lieve woorden!!! Ghighighi, ik blijf dr niet zo mooi vinden, maar het meisje was zoooo blij!!!! Dus Job Well Done <3 hihi.

Bak me dan als je kan!

21

Re: Diepvries-trol...

ze ziet er netjes uit ... enne ken het gevoel dat het eigenlijk voor je gevoel 'net niet'  is ... maar als de ontvanger super dolblij is ... ;-)

22

Re: Diepvries-trol...

Ik vind haar prachtig!!! Durf Elsa echt niet aan en heb tot nu toe laf printjes gebruikt....

"Cut my pie into four pieces, I don't think I could eat eight." Yogi Berra

23

Re: Diepvries-trol...

Ik moest zo hard lachen om de titel  :D 
Ze is echt monsterlijk om te maken, maar je hebt het knap gedaan!

groetjes Wilma