26

Re: Afbeelding upload test

Ok, dat is jammer, de 'family-instelling' is dus iets minder familie-ig dan gehoopt. Ff kijken of ik er nog iets aan kan doen en anders is het helaas einde verhaal... :/

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

27

Re: Afbeelding upload test

Dat zijn toch de cookies, Hertje., die de ads voor je kiezen. O-)  :+ Ik krijg alleen maar links naar manieren om heel snel rijk te worden, superdun of supersterk.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

28 Laatst bewerkt door Hertje (12-04-2015 00:21)

Re: Afbeelding upload test

Pooh schreef:

Dat zijn toch de cookies, Hertje., die de ads voor je kiezen. O-)  :+ Ik krijg alleen maar links naar manieren om heel snel rijk te worden, superdun of supersterk.

:rolleyes:

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

29

Re: Afbeelding upload test

http://s17.postimg.org/cabao1yln/be_proud.jpg

ik krijg geen enkele reclame of pop-up terwijl vanwege de kids alles ook streng staat afgesteld?

30

Re: Afbeelding upload test

Als ik op de foto's klik krijg ik wel érg expliciete reclame erbij... :/

Doe mij de oude manier maar, zo ingewikkeld is die niet...

Linkje plakken in je bericht, link selecteren,  op het 'foto icoontje ' klikken, e voila!

website: One of a Cake! of www.facebook.com/OneOfaCake
ook voor prints op ouwel & frosty!

31

Re: Afbeelding upload test

Die oude manier is ook veel prettiger Siena.........foto's in de parade duidelijker zichtbaar, en ook makkelijker over te nemen naar de galerij...........maar niet voor iedereen blijkt die oude manier te werken ;)

32 Laatst bewerkt door keukentje (13-04-2015 09:32)

Re: Afbeelding upload test

Karin09 schreef:

Die oude manier is ook veel prettiger Siena.........foto's in de parade duidelijker zichtbaar, en ook makkelijker over te nemen naar de galerij...........maar niet voor iedereen blijkt die oude manier te werken ;)

Nee dat klopt, niet voor iedereen even handig, de foto's die je wilt uploaden moet eerst ergens op het internet staan voor je ze kunt plaatsen en niet alleen op je pc (of ik heb het altijd fout gedaan)

Christine.

33

Re: Afbeelding upload test

Ik twijfelde of ik een nieuw topic zou openen of toch hier reageren.....
Maar goed..ik kijk regelmatig in de parades en kan niet wennen aan het nieuwe foto's plaatsen.. :nooo .
Vind de foto's te klein en heb niet altijd zin/tijd om ze aan te klikken, zeker niet wanneer het er veel zijn  ;). Ook staan ze regelmatig op zijn kant, wat helemaal niet fijn kijkt.
Lullig voor diegene die de foto op deze manier plaatst, maar ik merk steeds vaker dat ik deze topics gelijk weg klik  :O

Re: Afbeelding upload test

Ik ben ook zo vrij geweest om de nieuwe manier uit te proberen. Ik heb de afbeelding geselecteerd en de grootte veranderd voor message board. De afbeeldingen zijn heel zuiver en ik heb (nog) geen spam/pop-ups gezien als ik ze op de site terug open.
Ik vind het een stuk makkelijker. Maar...moeilijk gaat ook :+

35

Re: Afbeelding upload test

Ik ben (ook) niet heel positief over die manier van foto's bekijken....  Er zijn hier regelmatig meekijkende kinderen en ik vind de 'reclame' die onderin staat echt een beetje twijfelachtig  :S

Maar ook linken naar facebook is trouwens niet ideaal -kwam ik laatst zelf achter-.... facebook verandert -blijkbaar- iets aan de link waar je zelf niets van merkt in facebook, maar waardoor de afbeelding hier in niet meer te zien is  :s

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!