1

Onderwerp: ideeën traktatie zandkasteel?

Goedenavond,

Mijn dochter wordt bijna 3 en voor haar verjaardag maak ik een zandkasteel taart. Nu dacht ik dat het leuk was om op de psz ook iets in dat thema te trakteren, maar ik ben inspiratieloos. Hebben jullie misschien een goed idee?

Groetjes!

2

Re: ideeën traktatie zandkasteel?

Koekjes? En dan versieren met fondant? leuk zakje er om en klaar

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

3

Re: ideeën traktatie zandkasteel?

Ja, dat zat ik ook te denken, maar hoe dan? Heb je misschien een idee? Het is best priegelig als je alle 3 de figuurtjes er op wilt.

Re: ideeën traktatie zandkasteel?

koekjes met frosty of icing print??

Groetjes Kirsten

5

Re: ideeën traktatie zandkasteel?

Ik heb niets gelezen over drie figuurtjes dus heb geen idee, maar ik zou zelf koekjes bakken in de vorm van een kasteel, je kunt dit zelfs rechtop zetten op een vierkante basis van koek, dan decoreren met fondant, ramen er in, deurtje, eventueel wat steenstructuur er in..... beetje zand aan de voorkant er op en in blokbodemzakjes doen

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

6

Re: ideeën traktatie zandkasteel?

of je maakt ze in de vorm van of Sasa, of Koning Koos of ...... die andere  :+

(eventueel elk kind van ieder van elk soort 1 koekje geven)

website: One of a Cake! of www.facebook.com/OneOfaCake
ook voor prints op ouwel & frosty!

7

Re: ideeën traktatie zandkasteel?

@kirsten, misschien dat ik dat maar moet doen, inderdaad. Ik wilde wat speciaals en vond een printje te 'makkelijk' maar misschien wel de beste oplossing

@tigrasas, was ik vergeten te vermelden, het gaat om de kinderserie met koning koos, sasa en toto.
Alleen het kasteel is leuk, maar het liefst heb ik die figuurtjes er nog op.

@siena, toto ;). In de vorm van de figuurtjes lijkt me moeilijk en dan ook nog eens 15x3.

Thanks anyway, ik ga nog even verder denken

8

Re: ideeën traktatie zandkasteel?

misschien niet heel creatief maar ze verkopen van die inimienie emmertjes , misschien met een plaatje erop van het zandkasteel en dan iets lekkers erin een cupcakeje of zo? :think:

(de emmertjes zijn te koop bij big bazar en action)

9

Re: ideeën traktatie zandkasteel?

Printje er op en randje afwerken met icing? Mijn kinderen zijn al groot, had geen idee dat het om een kinderserie ging hihihihi

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

10

Re: ideeën traktatie zandkasteel?

totaal niet eetbaar, maar: een paar emmers magisch zand kopen en verdelen over miniemmertjes (of boterhamzakjes of cupcakepapiertjes) en dan een plaatje van het zandkasteel erop

--------------------------------------------------------
Wie ben ik om aan mezelf te twijfelen. (Loesje)

11

Re: ideeën traktatie zandkasteel?

bedankt voor de tips! Ik denk inderdaad dat ik voor koekjes met een printje ga. Welke is dan het beste? Ouwel of frosty?