1

Onderwerp: Kenwood patissier klopper bladdert

Ik heb nu ongeveer 3 jaar een Kenwood patissier keukenmachine.
De laatste keer dat ik de vlinder/bisschop  gebruikte zag ik dat het witte emaille laagje kleine bladdertjes heeft.
De machine wordt ongeveer 2 keer per week gebruikt. De vlinder is nooit in de vaatwasser geweest.
Ben heel zuinig op mijn keukenmachine.

Durf eigenlijk de vlinder nu niet meer te gebruiken.
Wat zou ik het beste kunnen doen? Heeft iemand van jullie dit wel eens gehad?
Waar zou je dergelijke onderdelen kunnen kopen?
Ik hoop dat iemand een advies heeft en me kan helpen..
Groetjes van Riny

Ik kook en bak glutenvrij :-))

2

Re: Kenwood patissier klopper bladdert

Bij mijn vlinderklopper zijn er ook stukjes vanaf. Baal hier ook goed van. Ik denk dat dit gebeurt tijdens het afwassen als ik al het bestek in de bak gooi. Wij hebben niet eens een vaatwasser  ;)

3

Re: Kenwood patissier klopper bladdert

Ik behandel de klopper altijd voorzichtig.
En was hem apart af in een sopje.
Nieuwe klopper is nergens te koop.

Ik kook en bak glutenvrij :-))

4

Re: Kenwood patissier klopper bladdert

Heb je al geprobeerd om kenwood te mailen of telefonisch te contacten? Soms lukt het om alsnog een onderdeel van ze opgestuurd te krijgen.

Ik heb ook een patissier al zeker 6 jaar en hij werkt nog steeds. Gelukkig geen problemen met de klopper gehad. Alleen de lagers zijn denk ik kapot want hij maakt extra herrie nu, maar ja na 6 jaar trouwe dienst is hij al eigenlijk al klaar voor pensioen  ;) .

Cup'n'Cakes The way to celebrate! Website: www.cupncakes.net Facebook: www.facebook.com/cupncakes

5

Re: Kenwood patissier klopper bladdert

ik zag bij bol.com een k klopper met van die rubberen zij randen voor goed de randjes mee te nemen (snap je wat ik bedoel :lol: )

misschien past die?

6

Re: Kenwood patissier klopper bladdert

Ik heb ook even gegoogeld en de vlinder bij onderdelen.nl gevonden. Kost 18,99