1

Onderwerp: Afbeelding upload test

Om het plaatsen van afbeeldingen en foto's wat eenvoudiger te maken, heb ik een extensie geinstalleerd die het uploaden van foto's mogelijk maakt. Er wordt een thumbnail van de foto getoond waarop je kunt klikken om de foto groter te zien.

Ik weet niet of het blijvend is, omdat ik niet weet of er geen rare reclame mee komt - heb gezocht, als het goed is niet, maar je weet het nooit als iets gratis is. Ze zeggen niet voor niets: if it sounds too good to be true, it probably is.

Maar laten we maar eens testen :)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

2

Re: Afbeelding upload test

Oh ja, hier vind je het:

http://s27.postimg.org/wfr4xj6ov/afbeelding_toevoegen.jpg

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

Re: Afbeelding upload test

Hiep hiep hoeraaa!
Dat is handig. :Y

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

4

Re: Afbeelding upload test

Fijn!

Re: Afbeelding upload test

Oei, ik vind het eerlijk gezegd niet zo'n succes... Als ik nu een taart wil bekijken, moet ik iedere keer klikken. Dan zou ik liever als poster wat meer werk verrichten, zoals het was, zeg maar.. :)

6

Re: Afbeelding upload test

Het is een extra mogelijkheid, je hoeft het niet persé te gebruiken. Alleen als je niet weet hoe je een foto elders kunt uploaden of hier kunt plaatsen, is het een extra mogelijkheid.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

7 Laatst bewerkt door bakmijntaart (19-01-2015 14:33)

Re: Afbeelding upload test

Ik vind het geen gek idee, alleen is het jammer dat de foto's zo klein worden. Dit gaat een beetje ten koste van de details op de taarten, koekjes en andere lekkernijen.

Edit: Via de computer is het wel mogelijk om de foto te vergroten wanneer je er op klikt, bij mobiel gebruik lukt dat (nog) niet.

Groetjes Kirsten

Re: Afbeelding upload test

Ah ok, Marianne, dan was ik misschien een beetje te snel. Ik dacht dat jullie ernaartoe wilden werken om dat het nieuwe foto-systeem te maken. Sorry! (En dan blijf ik idd gewoon lekker het oude systeem gebruiken  =D )

9

Re: Afbeelding upload test

Vind het super handig want met de andere manier kon ik niet echt overweg

Een dag niet gebakken is een dag niet geleefd!

10

Re: Afbeelding upload test

bakmijntaart schreef:

Ik vind het geen gek idee, alleen is het jammer dat de foto's zo klein worden. Dit gaat een beetje ten koste van de details op de taarten, koekjes en andere lekkernijen.

Edit: Via de computer is het wel mogelijk om de foto te vergroten wanneer je er op klikt, bij mobiel gebruik lukt dat (nog) niet.

Wat voor mobiel heb je? Want bij mij werkt dat wel (Android op Samsung)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

11

Re: Afbeelding upload test

Even testen
http://s18.postimg.org/vj71fuyjp/10257111_926300747395200_3737798566408982810_o.jpg

12

Re: Afbeelding upload test

Dit werkt een stuk prettiger, foto wordt vergroot als je er op klikt.
heb bovenstaande foto geplaatst vanaf de ipad, dus dat gaat snel.
gr bakmat

13

Re: Afbeelding upload test

Marianne schreef:
bakmijntaart schreef:

Ik vind het geen gek idee, alleen is het jammer dat de foto's zo klein worden. Dit gaat een beetje ten koste van de details op de taarten, koekjes en andere lekkernijen.

Edit: Via de computer is het wel mogelijk om de foto te vergroten wanneer je er op klikt, bij mobiel gebruik lukt dat (nog) niet.

Wat voor mobiel heb je? Want bij mij werkt dat wel (Android op Samsung)

Heb niet goed op mijn beeldscherm getipt, nog een keer geprobeerd maar hij doet het  :thumb: kreeg wel een reclame in beeld, maar misschien ben ik daar ook de enige in ;)

Groetjes Kirsten

14

Re: Afbeelding upload test

Op de iPad krijg ik ook reclame.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

15

Re: Afbeelding upload test

Ja, die zag ik ondertussen ook. Als het goed is, zou het nog 'fatsoenlijke' moeten zijn. Zodra het 'family-label' niet meer voldoende is, is het helaas einde verhaal....

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

Re: Afbeelding upload test

Zit op de grens van fatsoenlijk soms. Ik krijg op de IPad ook af en toe een popup of ik iets gratis wil uitproberen.

Re: Afbeelding upload test

Heel handig!

18

Re: Afbeelding upload test

Waar is die extensie te verkrijgen?
Ik zit namelijk ook op een ander forum en ik denk dat we daar ook wel gebruik van willen maken.
alvast bedankt
gr bakmat

19

Re: Afbeelding upload test

Op http://postimage.org/mod.php

Voor verschillende forumsoftware beschikbaar.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

20 Laatst bewerkt door Hertje (21-02-2015 16:15)

Re: Afbeelding upload test

Net gebruikt bij een afbeelding in een babbeltopic, gaat reuze handig! :y
Maar bij (het bekijken van) de creaties in de 'show off'-rubrieken vind ik het geen succes: de foto's worden te klein om de details goed te zien en het is omslachtig om steeds te moeten klikken om een groter formaat te krijgen.

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

21

Re: Afbeelding upload test

Net weer geprobeerd om een foto te plaatsen in de babbel, vorige keer klikte ik op "afbeelding aan post toevoegen"ging prima. Nu niet want krijg een extra popup venster en kan dan foto's uploaden maar plaatsen doet ie niets want mijn firewall zegt virus in de door u gekozen onbekende website.

Christine.

22

Re: Afbeelding upload test

Even testen, ik heb ook een redelijk strikte firewall:


http://s21.postimg.org/4adwlomyb/koningsdag.jpg

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

23

Re: Afbeelding upload test

Geen meldingen hier, wel een popupvenster...

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

24

Re: Afbeelding upload test

Als ik op je linkje klik krijg ik gelijk al een blokkering.

Christine.

25 Laatst bewerkt door Hertje (12-04-2015 00:23)

Re: Afbeelding upload test

Ook even testen...
Link van Marianne werkt hier, maar met wel èrg expliciete reclame erbij. :(

Daarna eigen afbeelding hier geplaatst. Eerste keer geen probleem hiermee, bij 2e x klikken weer dergelijke advertenties onder die door mij geplaatste foto.  :(
Foto heb ik dus verwijderd.

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!