1

Onderwerp: Tweelingzussen maar oh zo verschillend!

Twee echt totaal verschillende meiden dus twee verschillende taarten.....

http://s17.postimg.org/odhwn4hmj/image.jpg

http://s17.postimg.org/ymadsy5ob/image.jpg

gevuld met frambozenjam en BBR, nutellacreme en kersenjam

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

Re: Tweelingzussen maar oh zo verschillend!

Nou, dat is zeker een verschil! Maar wel erg leuk (1e) en mooi (2e). Top gedaan weer!

3

Re: Tweelingzussen maar oh zo verschillend!

Echt ze zijn allebei super mooi en leuk gedaan :thumb:

ik heb de vorm besteld wil er zo graag al is een maken :)

4

Re: Tweelingzussen maar oh zo verschillend!

Het is even uitvogelen hoe je ze het beste kunt bekleden en zo, ik heb tussen beide delen een dubbele taartkarton van 15 cm gedaan die ik iets kleiner heb geknipt, en een dowel,er door gestoken voor de zekerheid. Ik smeer deze taarten nooit af met ganache of dikke laag botercreme, maar maak 1op1 botercreme min of meer vloeibaar in de magnetron en smeer de taart dan in met kwastje, opstijven in koelkast en zo paar keer herhalen totdat deze glad is. Dat werkt bij mij het beste. Debo enkant vul ik niet als er crème op zit, als deze met fondant is bekleed vul ik deze wel

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

5

Re: Tweelingzussen maar oh zo verschillend!

Tigrasas schreef:

Het is even uitvogelen hoe je ze het beste kunt bekleden en zo, ik heb tussen beide delen een dubbele taartkarton van 15 cm gedaan die ik iets kleiner heb geknipt, en een dowel,er door gestoken voor de zekerheid. Ik smeer deze taarten nooit af met ganache of dikke laag botercreme, maar maak 1op1 botercreme min of meer vloeibaar in de magnetron en smeer de taart dan in met kwastje, opstijven in koelkast en zo paar keer herhalen totdat deze glad is. Dat werkt bij mij het beste. Debo enkant vul ik niet als er crème op zit, als deze met fondant is bekleed vul ik deze wel

dank je wel voor je uitleg en dat is wel handig wat je zegt over de boter creme met een kwastje :thumb:

mijn vorm moet uit China komen dus ik moet nog even wachten :lol:

6

Re: Tweelingzussen maar oh zo verschillend!

Wat een mooie giant cupcakes zeg!