1 Laatst bewerkt door Familie Bakgraag (23-01-2015 20:45)

Onderwerp: Pink Lady [Feedback]

Dit was vorig jaar onze eerste Barbietaart! Hij was onderdeel van een leuk prinsessenpakket met cupcakes en koekjes. De barbie zelf was een echte barbie, waarmee gespeeld kan worden. Zo heeft de jarige er na de taart ook nog wat aan! De kleertjes hadden we natuurlijk apart gelegd.

Ik las dat de barbies deze maand het thema was, dus heb hem snel even erbij gezocht. Ik was hem helemaal vergeten te plaatsen vorig jaar!

Het was enorm leuk om te maken en we zijn blij dat we volgende maand weer een nieuw pakket kunnen maken hiervan! Wat zouden we nog kunnen verbeteren denken jullie voor ons nieuwe pakket? Sowieso onze cupcakes, die zullen met onze nieuwe spuittips eindelijk mooi worden! Maar hoe zit het met de barbie?

https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfp1/t31.0-8/1522658_695279900540939_8480687655545795301_o.jpg

https://scontent-b-lhr.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/t31.0-8/10733827_695279897207606_5316066830224277824_o.jpg

Familie Bakgraag bestaat uit twee enthousiaste, onervaren bakkers, namelijk: Priscilla en Nico Roukema!
We doen veel samen en posten gezellig vanuit een gezamenlijk account!

2

Re: Pink Lady [Feedback]

Sorry, geen feedback, vind haar er gewoon prachtig uit zien :)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

Re: Pink Lady [Feedback]

Nou, ik ook. Ze is mooi bekleed en heel netjes afgewerkt met lintjes en roosjes. Hebben jullie haar kettinkje ook van fondant gemaakt? Dat ziet er zo dun uit, dat ik het me afvraag.

Tieneke

4

Re: Pink Lady [Feedback]

Prachtig!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

5

Re: Pink Lady [Feedback]

Wauw, prachtig niks meer aan veranderen jullie hebben het super mooi gedaan :thumb:  :thumb:

6

Re: Pink Lady [Feedback]

Wat een mooie taart !

7 Laatst bewerkt door Familie Bakgraag (24-01-2015 21:04)

Re: Pink Lady [Feedback]

Tante Tien schreef:

Nou, ik ook. Ze is mooi bekleed en heel netjes afgewerkt met lintjes en roosjes. Hebben jullie haar kettinkje ook van fondant gemaakt? Dat ziet er zo dun uit, dat ik het me afvraag.

Tieneke

Ja zeker ook haar kettinkje is van fondant :). Dit is ook onze eerste Barbie taart dus wilde alles maken wat ik maar kon bedenken :) ( de oorbellen ook trouwens)

Familie Bakgraag bestaat uit twee enthousiaste, onervaren bakkers, namelijk: Priscilla en Nico Roukema!
We doen veel samen en posten gezellig vanuit een gezamenlijk account!

8

Re: Pink Lady [Feedback]

super mooi gedaan

https://www.facebook.com/pages/Jacakeli … 593?ref=hl
als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat !

Re: Pink Lady [Feedback]

Ook ik vind m geweldig. Als ik dan toch mag zeuren, zou ik de 8 op een zilver of goudkleurige draad  :x maken, maar dat is natuurlijk een kwestie van "smaak" :x  :x  :x

Re: Pink Lady [Feedback]

Ook ik vind m geweldig. Als ik dan toch mag zeuren, zou ik de 8 op een zilver of goudkleurige draad  :x maken, maar dat is natuurlijk een kwestie van "smaak" :x  :x  :x

11

Re: Pink Lady [Feedback]

heel erg mooi gemaakt !

Het enigste is inderdaad misschien het cijfer, maar ik zou kijken of de barbie dat op haar hand kan vasthouden ofzo (vanonder een dikker stukje maken en  daar ergens haar hand erdoor? )

Verder zou je nog kunnen denken aan verschillende vormpjes van koekjes, zoals schoen, tasje enz, misschien zelfs sommige koekjes op een stokje en evt mini cc's met lekker cuppie's met fel roze erin verwerkt (of welke kleur jurk dan ook gewenst wordt? )

Ik 'roep'  ook zomaar iets wat in me opkomt hoor  =D

Aan de barbie zelf zou ik niks veranderen verder  :Y

Wat je met liefde maakt, mag je absoluut met gepaste trots showen....  ;-)