101

Re: Howto: Pot vol brownies

Kinke schreef:

Wat ontzettend gaaf!! Maar ik ga ff zeuren hoor.... :D  Ik kan ze alleen downloaden als ik een facebook account heb? Kun je ze ook op een andere manier downloaden?

Nee helaas moet je idd een facebook-account hebben. Nu hebben tegenwoordig steeds meer mensen dat. En dit programma is het meest betrouwbare programma om mijn printables op te zetten. Bij andere programma heb ik last van spam of heb ik een maar een bepaald limiet. Maar als je ze nu erg graag wilt hebben moet je mij even mailen met welke je wilt hebben, niet allemaal tegelijk mailen hoor  :shh:

Groetjes,

Marieke

Voor creatieve ideeën en inspiratie kijk je op Gewoon Marieke & voor printables voor Dessert-Tables op Gewoon Marieke Printableshop.

Re: Howto: Pot vol brownies

Marieke, fantastisch idee dat je weer met ons deelt. En hartelijk bedankt voor die ontzettend leuke printables die je maakt en deelt.
:thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:

Je hebt intussen gemerkt dat ik jouw Blog ook vermeld heb op mijn Blog?  Ik ben nog maar net gestart met bloggen maar dat is ook ontzettend leuk om te doen, lees ook verslavend.

Groetjes.

103

Re: Howto: Pot vol brownies

koekebakkevlaaie schreef:

Marieke, fantastisch idee dat je weer met ons deelt. En hartelijk bedankt voor die ontzettend leuke printables die je maakt en deelt.
:thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:

Je hebt intussen gemerkt dat ik jouw Blog ook vermeld heb op mijn Blog?  Ik ben nog maar net gestart met bloggen maar dat is ook ontzettend leuk om te doen, lees ook verslavend.

Groetjes.

Hoi Els,

Ja ik heb je blog ook ontdekt. Leuke naam ook en ik ben ook volger geworden. Zat er al op te wachten want je had een tijdje terug gezegd dat je idd ook een blog wilde beginnen.

Groetjes,

Marieke

Voor creatieve ideeën en inspiratie kijk je op Gewoon Marieke & voor printables voor Dessert-Tables op Gewoon Marieke Printableshop.

104

Re: Howto: Pot vol brownies

Wat een geweldig idee, ik sla hem op!

105

Re: Howto: Pot vol brownies

Hoi Marieke,

ik probeer op alle mogelijke manieren op je blog te komen en je foto's etc. te bekijken. Maar ik kom er met geen mogelijkheid op.   :think:
Werkt je pagina niet meer???
Ik hoop dat je kan kijken wat er mis is, want ik ben erg nieuwsgierig.  :o

106 Laatst bewerkt door marieke84 (12-01-2012 22:17)

Re: Howto: Pot vol brownies

itsfunfan schreef:

Hoi Marieke,

ik probeer op alle mogelijke manieren op je blog te komen en je foto's etc. te bekijken. Maar ik kom er met geen mogelijkheid op.   :think:
Werkt je pagina niet meer???
Ik hoop dat je kan kijken wat er mis is, want ik ben erg nieuwsgierig.  :o

Hoi Hoi,

www.taartig.nl doet het idd niet meer dit komt omdat mijn domein is afgelopen maar helaas hebben ze dit niet goed van te voren is vermeld.

Nu ben ik op dit moment druk bezig met een nieuw domein en ik ben aan het proberen of ik mijn database nog kan overzetten maar dat gaat niet zo makkelijk dus ik heb er een beetje een hard hoofd in.

Ik heb nog wel een manier om alle berichten terug te zetten maar dat moet ik allemaal handmatig doen en daar gaat wat tijd in zitten. Ik heb in elk geval al wel een nieuwe plek voor mijn blog maar dan onder een andere naam:www.gewoonmarieke.com. Ik hoop dat ik mijn database nog terug kan krijgen dan staan misschien volgende week alle berichten er weer op als dit niet lukt dan moeten jullie toch echt even geduld hebben want dan moet ik alles handmatig opnieuw erop zetten.

Nog even afwachten dus.

Groetjes Marieke

Voor creatieve ideeën en inspiratie kijk je op Gewoon Marieke & voor printables voor Dessert-Tables op Gewoon Marieke Printableshop.

107

Re: Howto: Pot vol brownies

Phoe Marieke, ik ben blij om te lezen dat je nog leeft en blogt ;-) Ook ik was geschrokken toen je link het  opeens niet meer deed...Wat een werk voor je om alles handmatig terug te zetten?!
Veel succes enne... weet dat je gemist wordt!
Groetjes,
Nicole.

De rest van mijn taarten vind je in:
http://www.mijnalbum.nl/Album=SQ3Q8HOR Veel kijkplezier!!

108

Re: Howto: Pot vol brownies

Nicole den B. schreef:

Phoe Marieke, ik ben blij om te lezen dat je nog leeft en blogt ;-) Ook ik was geschrokken toen je link het  opeens niet meer deed...Wat een werk voor je om alles handmatig terug te zetten?!
Veel succes enne... weet dat je gemist wordt!
Groetjes,
Nicole.

Hoi Nicole,

Mijn blog is weer (zo goed als) volledig online. Heb gelukkig nog mijn database terug kunnen krijgen en alles is weer te vinden alleen dan op www.gewoonmarieke.com

Groetjes,

Marieke

Voor creatieve ideeën en inspiratie kijk je op Gewoon Marieke & voor printables voor Dessert-Tables op Gewoon Marieke Printableshop.

109

Re: Howto: Pot vol brownies

Bij de ikea hebben ze leuke potten van 1 liter, voor maar 2 euro. Ik ga er van de week 2 maken en cadeau geven! kei leuk idee!

110

Re: Howto: Pot vol brownies

ha, eindelijk binnenkort juffendag!
kan ik ze ook maken :D

111

Re: Howto: Pot vol brownies

Super leuk om te geven en ook voor jezelf te maken ;)

112

Re: Howto: Pot vol brownies

Echt een heel leuk idee voor een kado'tje! dankjewel

113

Re: Howto: Pot vol brownies

ik mag binnenkort 16 potten maken voor de leidsterdag, maar heb een vraagje.
(misschien al gesteld, sorry dan).

Welke chocolade is nu het handigste?
Repen chocolade en dan zelf hakken (wel een werk met 16 potten) of is er ergens ook "kant-en-klare" chocoladestukken te koop.....

Een fb-pagina om alles te showen/
www.facebook.com/LuckeyBakery

114

Re: Howto: Pot vol brownies

wat wel mooi staat zijn chocoladecallets. dat zijn van die mooie rondjes, ook te koop in taarten shops.

115

Re: Howto: Pot vol brownies

vraagje.. zijn er ook andere recepten voor in zo'n pot te doen?

groetjes,
ellen

- want het is errug leuk!! -

116

Re: Howto: Pot vol brownies

wauwwww super leuk marieke. is GEWOON super!!!
FF onthouden!!!
Thankx voor het delen

117

Re: Howto: Pot vol brownies

Leuk!

118

Re: Howto: Pot vol brownies

Leuk!

119

Re: Howto: Pot vol brownies

Dit is leuk! Een keer wat anders trakteren dan de gebruikelijke dingen! Gaaf!

120

Re: Howto: Pot vol brownies

Heel erg leuk !

121

Re: Howto: Pot vol brownies

Ik heb hem ook gemaakt echt super leuk om te doen! En ze zijn ook echt heel lekker

122

Re: Howto: Pot vol brownies

Heb de pot ook gemaakt echt super leuk!