1

Onderwerp: Even mopperen hoor.....

....mopper-scheld-vloek-tier!!!!

Stomme Facebook!!

Blijkbaar mag je van facebook geen taartenbakhobby hebben, want als je taarten post op je 'privepagina' vinden ze je een bedrijf en kiepen ze je er af....
Misschien moet facebook zelf eens een hobby zoeken in plaats van anderen hiermee lastig vallen!!

MOPPER - SCHELD - VLOEK - TIER!!

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

2

Re: Even mopperen hoor.....

Ja daarom haat ik facebook ook  :mad:

3

Re: Even mopperen hoor.....

ben je er zo afgegooid???
OOO   daar ben ik dus ook bang voor.
Echt belachelijk gewoon!

neem ook eens een kijkje op mijn Facebook site: taartengoed

4

Re: Even mopperen hoor.....

Nóg niet..... maar blijkbaar behoor ik tot de 'delete-doelgroep'.
Ik bak namelijk wel 1 taart in de maand en heb bijna 300 vrienden.... echt een goudmijntje dus..... whahahahah!!!!

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

5

Re: Even mopperen hoor.....

duhu..... 
Lekker dan, da's wel balen zeg !!

gaan ze dat ook doen als ik de verjaardagstaart van mijn dochter er over een poosje op ga zetten ??

Wat je met liefde maakt, mag je absoluut met gepaste trots showen....  ;-)

6

Re: Even mopperen hoor.....

Snap er echt niks van hoor....

als ik foto's ga posten van mijn wasgoed (waar ik veeeeeeel meer tijd mee bezig ben dan met taarten) dan ben ik toch ook niet opeens een wasserette??

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

7

Re: Even mopperen hoor.....

:D  :D  :D

(sorry, vind het echt stom van Facebook, maar vind je laatste berichtje zo leuk :D)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

8

Re: Even mopperen hoor.....

:lol:

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

9

Re: Even mopperen hoor.....

Snap het denk niet helemaal.... :O . Ik heb ook FB met heel veel taartfoto's, maar (nog) geen problemen... Dus als ik nu taartfoto's ga plaatsen zou het zomaar kunnen dat dit geblokkeerd wordt oid?

10

Re: Even mopperen hoor.....

Vervelend! Dat is de reden waarom ik een bedrijfspagina heb gemaakt (wat helemaal njet fijn werkt!!)
Hoop dat je weer snel al je vrienden terug hebt!

11

Re: Even mopperen hoor.....

Zo heb ik het begrepen Esther68.... Als je op de tijdlijn van je 'persoonlijke' pagina taarten post ben je voor facebook een bedrijf...

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

12

Re: Even mopperen hoor.....

BELACHELIJK!!!! raak hier ook niet over uitgepraat!

neem ook eens een kijkje op mijn Facebook site: taartengoed

13

Re: Even mopperen hoor.....

Facebook werkt gewoon sorry dat ik het zeg maar het werkt gewoon KUT en het is gewoon absurd dat als je een foto van je creatie plaats dat je dan delete word FACEBOOK IS PURE SHIT !!!!! :+

14

Re: Even mopperen hoor.....

Sonj@ schreef:

Zo heb ik het begrepen Esther68.... Als je op de tijdlijn van je 'persoonlijke' pagina taarten post ben je voor facebook een bedrijf...

Ik zet mijn foto's eigenlijk nooit op mijn tijdlijn. Zet ze gelijk in mijn Album Taarten. Misschien dat ik daarom geen problemen heb?

15

Re: Even mopperen hoor.....

Wat vervelend, ik heb (tot nu toe ) helemaal geen problemen met facebook.
Ik heb een privé pagina waar ik alleen de taarten op set die ik voor de verjaardag van mijn eigen meiden maak,
en een aparte taarten pagina.

website: One of a Cake! of www.facebook.com/OneOfaCake
ook voor prints op ouwel & frosty!

16

Re: Even mopperen hoor.....

Ik post ook mijn taarten, maar heb mn profiel nog. Ik denk dat je gerapporteerd bent door anderen vandaar...

17

Re: Even mopperen hoor.....

Argggg ik heb hetzelfde!  Had een pagina voor de taarten met vest veel vrienden. En OPEENS was ik geblokkeerd door fb!! Alles weg!  Ik moest mijn account veranderen in een pagina., zodat alle vrienden, likers werden. Ik had geen keus. Nou het werkt voor geen meter!!! Niemand kan mijn berichten zien.  :grr:  :grr: 

Volgens mij had Peggy (precious molds ) dit probleem ook en ik hoorde ook van anderen, (kapsters,visagie etc. ) ook geblokkeerd waren. Zou het met aantal vrienden te maken hebben? Geen idee, maar ik was zoooooooooo boooos!!!!
Dus wees voorbereid you never know.

18

Re: Even mopperen hoor.....

Oh oeps....................ben benieuwd wanneer ik eraf gekieperd wordt............. :/

groetjes Wilma