1 Laatst bewerkt door lady-vall (19-11-2014 08:54)

Onderwerp: ervaringen Renshaw fondant

Ik wil deze kerst kerstboom koekjes maken en bekleden met fondant. Ik zag op deleukstetaartenshop dat zij hiervoor van t merk Renshaw de perfecte kleur groen hebben. Maar ik lees dat ie chemisch ruikt en smaakt en het niet lekker werkt. Nu gebruik ik het niet om een hele taart mee te bekleden maar koekjes...maar heeft iemand n ervaring met deze fondant? Of weet iemand n andere goede kleur groen van een merk? (Ik ben niet zo van het zelf kleuren :))

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

2

Re: ervaringen Renshaw fondant

Ik krijg het wel eens van mijn tante uit Engeland.

Vind het niet chemisch het is wel wat 'slapper' als je snapt wat ik bedoel. :think:

3

Re: ervaringen Renshaw fondant

Persoonlijk werk ik er niet graag mee. Vind de smaak en geur  niet lekker en hij is veel bewerkelijker,  blijft slap en gaat plakken als je er te lang mee in de weer bent.

4

Re: ervaringen Renshaw fondant

Hmm oke... niet echt positief dus zelfs niet om koekjes te decoreren? Dan toch maar gaan kleuren denk ik. Bedankt!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake