76

Re: * Recept : Zachte chocolade koekjes *

Beetje afhankelijk van de grootte van je koekjes, de laatste keer dat ik ze maakte, had ik er echt wel een stuk of 30. Ik maak ze niet al te groot.

77

Re: * Recept : Zachte chocolade koekjes *

Heb ze net gebakken voor de juffendag van morgen.
Ze zien er geweldig uit, en zijn ook heerlijk!
Bedankt voor het delen van het recept. :)

78

Re: * Recept : Zachte chocolade koekjes *

nou ik heb ze ook gemaakt hoor! precies 40 stuks. 22 of 23 gram beslag per koekje had ik uitgerekend. dan worden de koekjes zo'n 7 cm groot ongeveer. mooi gezicht, van lelijk balletje tot een tijgerkoekje :)

en ze zijn heerlijk!

ik heb het beslag trouwens helemaal niet in de koelkast of vriezer gedaan, ben gelijk doorgegaan.
handschoentjes aan en het plakte helemaal niet! ging echt zo gemakkelijk!
alsof ik pepernoten aan het rollen was.

het beslag is trouwens niet te mixen met de gardes, daar is het te dik voor als de bloem erbij zit.
dus de eieren er nog wel doorheen mixen, en daarna de poeders met een lepel erdoor roeren.

supermakkelijk!
in mijn oven was 13 minuten precies goed op 175 graden.

79 Laatst bewerkt door VanessaAssenav (21-09-2012 15:42)

Re: * Recept : Zachte chocolade koekjes *

Hmz misschien domme vraag, maar hoe weet je of ze gaar zijn? Heb n combi magnetron dus moet even zoeken naar de juiste graden.  :/

Beslag is al klaar en bedacht het mij opeens...hoop dat iemand mij antwoord kan geven  :D

[Edit]

Ze zitten al in de oven. Ga er wel in prikken met n sateprikker. Schoon eruit is gaar denk ik dan maar haha
Zie wel al dat ze echt in de vriezer moeten als je bolletjes wilt houden. Van mij lopen iets te veel uit. Naja als ze maar lekker zijn haha

80

Re: * Recept : Zachte chocolade koekjes *

Heel erg bedankt voor het recept, ik heb ze net gemaakt en ze zijn heeeerlijk  :9

http://www.mijnalbum.nl/Foto-84XOVLO4.jpg

81

Re: * Recept : Zachte chocolade koekjes *

Ze zien er geweldig uit!

Ik ben sinds kort aan een blog begonnen, en daar staat het recept op van mijn eigen homemade albert heijn chocolate cookies (misschien ken je ze wel, ze zijn echt belachelijk lekker:D)

Lijkt me ontzettend leuk als jullie een keertje kwamen kijken op mijn blog!:D

http://agingersbakingblog.blogspot.nl/

82

Re: * Recept : Zachte chocolade koekjes *

Ginger89 schreef:

Ze zien er geweldig uit!

Ik ben sinds kort aan een blog begonnen, en daar staat het recept op van mijn eigen homemade albert heijn chocolate cookies (misschien ken je ze wel, ze zijn echt belachelijk lekker:D)

Lijkt me ontzettend leuk als jullie een keertje kwamen kijken op mijn blog!:D

http://agingersbakingblog.blogspot.nl/

als je wel hoeveelheden in je recept hebt, dan mag het best op dit forum komen te staan als je dat wilt!
zo zonder hoeveelheden heb ik niks aan je recept helaas...

83

Re: * Recept : Zachte chocolade koekjes *

Ginger89 schreef:

Ze zien er geweldig uit!

Ik ben sinds kort aan een blog begonnen, en daar staat het recept op van mijn eigen homemade albert heijn chocolate cookies (misschien ken je ze wel, ze zijn echt belachelijk lekker:D)

Lijkt me ontzettend leuk als jullie een keertje kwamen kijken op mijn blog!:D

http://agingersbakingblog.blogspot.nl/


Zou je zo lief willen zijn de hoeveelheden van de ingrediënten te zetten bij het recept van de chocolate cookies?

84

Re: * Recept : Zachte chocolade koekjes *

Ik heb ze net voor de tweede keer gemaakt. Deze keer is het beslag veel slapper... Geen idee wat ik de vorige keer anders heb gedaan. Misschien heb ik toen wel zachte boter gebruikt ipv olie. Helaas deze keer niet aan gedacht. Het staat nu in de koelkast, hopelijk kan er ik straks balletjes van rollen!

85

Re: * Recept : Zachte chocolade koekjes *

Zie dat dit al een heel oud topic is,  maar wat zien de koekjes er lekker uit zeg.

Help mijn vrouw heeft een hobby

86

Re: * Recept : Zachte chocolade koekjes *

En ze zijn ook lekker :D Het is helemaal goedgekomen.
Wel rollen met van die handschoentjes aan. Dan plakt er echt helemaal niks! Het deeg is harder geworden in de koelkast.
Jammie, ik neem er nog maar eentje denk ik...

87

Re: * Recept : Zachte chocolade koekjes *

Nog even een vraagje over deze heerlijk uitziende koekjes,  kan ik het deeg ook vanavond maken en de hele nacht in de koelkast laten staan, en ze morgenochtend heel vroeg bakken?

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

88

Re: * Recept : Zachte chocolade koekjes *

Veel te late reactie.. Maar Ja hoor, dat kan best!

89

Re: * Recept : Zachte chocolade koekjes *

chantal1980 schreef:

Veel te late reactie.. Maar Ja hoor, dat kan best!

Nou toch niet te laat hoor,  kon ze niet maken,  had geen zonnebloemolie in huis.
Bedankt voor je reactie,  komt nu toch van pas

groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby