1

Onderwerp: Wat is nou de idealen kerst en sinteklaas vulling :)

Hallo iedereen zoals de meeste nu heb het kerst-sinterklaas virus mij ook aangestokken  O-)  en zit ik alleen maar na te denken over wat voor een taart ik zou maken voor deze gezellige feestdagen ik had all een paar ideen zoals voor de sinterklaas een kruidnoten vulling van slagroom en peppernotjes met chocolade eromheen erdoor en dan een dun laagje fondant met natuurlijk alle nodige versieringen  *D  en voor de kerst iets met kersen gemixed met chocolade of karamel ( lijkt me ook heel lekker)
Hebben jullie nog meer ideen laat ze dan horen want ik lees me graag in met inspiratie  :P

2

Re: Wat is nou de idealen kerst en sinteklaas vulling :)

Sint: iets met speculaas
kerst: redvelvet cake met creamcheese vulling  :9

3

Re: Wat is nou de idealen kerst en sinteklaas vulling :)

Speculaas is zeker een goede vulling voor sinterklaas maar voor de kerst heb ik lieveriets met kersen, kaneel of chocolade dat trekt me meer  =D

4

Re: Wat is nou de idealen kerst en sinteklaas vulling :)

Voor beide feesten erg lekker....appel,kaneel met rum, bij voorkeur Bacardi premium black
Als je de cake/taart met de rum er in bakt, vervliegt de alcohol

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

5

Re: Wat is nou de idealen kerst en sinteklaas vulling :)

iets met rum lijkt me wel wat ik heb nu van dr oetker rum aroma en dan maak ik zelf rum rozijnen alleen dan zonder alcohol mischien kan ik dan dat ook in mijn vulling gebruiken  :thumb:

6

Re: Wat is nou de idealen kerst en sinteklaas vulling :)

rum aroma haalt het echt niet bij echte rum, in kleine flesjes bij de slijter te krijgen hoor

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

7

Re: Wat is nou de idealen kerst en sinteklaas vulling :)

Mag me altijd mailen voor recept

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

8

Re: Wat is nou de idealen kerst en sinteklaas vulling :)

ja dat is wel waar toch maar de echt rum kopen dan thanks for the tip  ;)  en zou je zeker nog eens schrijven voor recepten

Re: Wat is nou de idealen kerst en sinteklaas vulling :)

Wat dacht je van appel-kaneel of stoofpeertjes, creme brulee, tiramisu, kaneel en kardemon. Dat roept bij mij ook winter  :9

Groetjes Kirsten

10

Re: Wat is nou de idealen kerst en sinteklaas vulling :)

Stoofpeertjes breng bij mij ook echt de winter naar boven dus dat is echt een goed idee dank je  :thumb:

11

Re: Wat is nou de idealen kerst en sinteklaas vulling :)

Sint: mandarijnen vulling icm speculaas creme

website: One of a Cake! of www.facebook.com/OneOfaCake
ook voor prints op ouwel & frosty!

12

Re: Wat is nou de idealen kerst en sinteklaas vulling :)

Goed idee   =D

Re: Wat is nou de idealen kerst en sinteklaas vulling :)

Hoe maak je speculaas creme of waar is het te koop?

14

Re: Wat is nou de idealen kerst en sinteklaas vulling :)

Ik maak met sinterklaas een pietentaart. Zal ik dit gewoon met biscuitdeeg doen? Ik zat ook te denken aan een speculaas crème vulling. Hebben jullie hier een recept voor?

15

Re: Wat is nou de idealen kerst en sinteklaas vulling :)

Ja elke taart begint met een bescuit en met die speculaas creme vulling kan ik je helaas niet mee jelpen heb het ook nog nooit gemaakt :o maar mischien mpet je ff google of hier in de recepten kijken :)