1

Onderwerp: Gewoon 30

Voor het eerst cijfers gemaakt, dank zij de how to van Mjam taart. Was erg leuk om eens te doen.
De opdracht was een 3 en een 0 voor een dame...... gelukt lijkt mij  =D

http://www.mijnalbum.nl/Foto550-87LKFO46.jpg

2

Re: Gewoon 30

Ziet er mooi uit

3

Re: Gewoon 30

Swarovski schreef:

Ziet er mooi uit

Dankjewel  :D

Ik heb ook nog een bedankje en foto gehad van de jarige, ze was erg verrast  :O  :y

4

Re: Gewoon 30

Wauw, wat heb je dat weer mooi gedaan, zo mooi bekleed en wat leuk met dat onderbord :thumb:  :thumb:

heb je de cijfers zelf gesneden??

5

Re: Gewoon 30

mooi gedaan

https://www.facebook.com/pages/Jacakeli … 593?ref=hl
als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat !

6

Re: Gewoon 30

Baklataart schreef:

Wauw, wat heb je dat weer mooi gedaan, zo mooi bekleed en wat leuk met dat onderbord :thumb:  :thumb:

heb je de cijfers zelf gesneden??


Dankjewel  :)

Inderdaad zelf gesneden met de geweldige how to van de MjamTaart  :y

7

Re: Gewoon 30

Nathalie H. schreef:
Baklataart schreef:

Wauw, wat heb je dat weer mooi gedaan, zo mooi bekleed en wat leuk met dat onderbord :thumb:  :thumb:

heb je de cijfers zelf gesneden??


Dankjewel  :)

Inderdaad zelf gesneden met de geweldige how to van de MjamTaart  :y

Ik heb er na gekeken inderdaad een super uitleg , goed om te weten dank je wel :thumb:

8

Re: Gewoon 30

hallo even een vraagje
waar ligt de taart op?
hoe kom je eraan?
ik zie dat vaker ook in andere kleuren maar weet niet wat mensen precies gebruiken.
gr

Re: Gewoon 30

De meeste taarten liggen op zogenaamde cakedrums, deze zijn veel al bekleed met zilverfolie. Volgens mij zijn deze drums bekleed met pakpapier en met eventueel daarover nog transparante folie. Het leuke van deze taarten is dat de cakedrums en taarten qua motief op elkaar lijken. Maar gebruik je fantasie en vele mooie dingen zullen ontstaan.

Kijk eens hier in de webshop bij het kopje presenteren&verpakken daar staan de cakedrums.

Groetjes Kirsten

10

Re: Gewoon 30

bakmijntaart schreef:

De meeste taarten liggen op zogenaamde cakedrums, deze zijn veel al bekleed met zilverfolie. Volgens mij zijn deze drums bekleed met pakpapier en met eventueel daarover nog transparante folie. Het leuke van deze taarten is dat de cakedrums en taarten qua motief op elkaar lijken. Maar gebruik je fantasie en vele mooie dingen zullen ontstaan.

Kijk eens hier in de webshop bij het kopje presenteren&verpakken daar staan de cakedrums.

Klopt helemaal!
De drums zijn bekleed met volgens mij inpakpapier van de Hema, en folie idd. Tussen dit zit nog wel een "op maat uitgeknipt" taartkarton  =)

11

Re: Gewoon 30

ja ik ben niet een van de slimste hoor  :)
maar wat voor soort folie  is dat dan.

12

Re: Gewoon 30

Mooi!!

13

Re: Gewoon 30

valeska 500 schreef:

ja ik ben niet een van de slimste hoor  :)
maar wat voor soort folie  is dat dan.

Gewoon transparante folie, bloemenfolie, cellofaan....

Ook bij o.a. dezelfde winkel te koop  :)

Succes!

14

Re: Gewoon 30

Super, wat leuk gematcht bij het papier onder de cijfers. Leuk!

Ik ben niet chaotisch, ik orden gewoon anders!