26

Re: (info) food printer

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=199262 even lekker neuzen in deze rubriek en je komt veel info tegen  :Y  ;)

27

Re: (info) food printer

Hallo allemaal

Ik had eigenlijk een vraag over de sheets van de foodprinter
Welke word er door jullie gebruikt e  wat zijn de ervaringen heb namelijk wel een beetje gelezen welke er zijn  :o  :o

Zoals
Ouwelpapier vellen
Choco print vellen
Icing sheets
Frosty sheets


Graag hoor ik wat jullie ervaring is

28

Re: (info) food printer

Ik heb mijn Canon foodprinter ;-) plus alle toebehoren bij Cake Art BV Harlingen gekocht.
Super snel geleverd en ook een super service.
Elke vraag wordt heel snel beantwoord.
Tijdens het vervoer was er 1 kleur cartridge opengesprongen.
Na een mail had ik zeer snel 2 nieuwe van die kleur weer binnen...
Te gekke service dus.
Ze hadden in de maand december een zeer leuke aantrekkelijke aanbieding en ik meen dat dit verlengd is.

29

Re: (info) food printer

Ouwelpapier is dus het eetpapier en heel goedkoop.
Dit verwerk ik dan met warme honing op bv. een rondje marsepein dat ik later afwerk met een sierrandje.

Icingsheet (dunne fondant) is duurder maar de kleuren zijn dan wel intenser en je kunt dit heel makkelijk verwerken op de marsepein met weinig water.

Frostysheet ..daar heb ik geen ervaring mee maar zijn volgens mij voor op slagroom. ( denk aan de beroemde H....taarten)

De chocoprintvellen zijn te vergelijken met de Icingsheets....maar ook nog geen ervaring mee.

30

Re: (info) food printer

ter info, ik heb een tijdje gewerkt bij de philips, op de productie, dus printers in elkaar zetten, en geen enkel model printer werd getest met echte inkt, ja een enkele, maar die was voor de echte tests, die werd dan niet meer verkocht. dus de inktkoppen zijn gewoon schoon en leeg van de meeste nieuwe printers.