1

Onderwerp: Hoe moet ik mijn kale cupcakes ontdooien?

Ik moet heeeel veel cupcakes bakken.. Nu heb ik geen andere keus dan ze in te vriezen. Nu heb ik al veel gezocht maar ik kom er niet echt uit, moet ik mijn cupcakes nu ontdooien buiten de koelkast in de zak waarin ze in de vriezer staan of uit die zak?
En hoelang voor het decoreren moet ik ze uit de vriezer halen?

2

Re: Hoe moet ik mijn kale cupcakes ontdooien?

zelf heb ik het 1 x gedaan en ze gewoon buiten de koelkast laten ontdooien, ik had ze in een taart doos gedaan en zo laten ontdooien.

Na een half uurtje heb ik de decoratie erop gedaan. het is prima gegaan maar er zijn vast nog andere met goede ideeën.

Succes ermee en hoeveel moet je er gaan bakken =D

3

Re: Hoe moet ik mijn kale cupcakes ontdooien?

Dankje!! 700!

4 Laatst bewerkt door xishic (01-10-2014 13:13)

Re: Hoe moet ik mijn kale cupcakes ontdooien?

Als ik de cupcakes er dan op vrijdagochtend uithaal, zodra ze ontdooit zijn de fondant schildjes erop plak en ze worden zaterdagmiddag gegeten kan dat dan?

5

Re: Hoe moet ik mijn kale cupcakes ontdooien?

Ik zou ze vrijdag avond pas er uit haken en dan decoratie er op doen, dan moet dat goed gaan. Persoonlijk vind ik cupcakes het beste op de dag dat ze zijn gebakken en invriezen echt een aanslag op de kwaliteit, maar dat is erg persoonlijk denk ik

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

6

Re: Hoe moet ik mijn kale cupcakes ontdooien?

ik krijg nooit op een zaterdag voor half 9 700 cupcakes ontdooit en gedecoreerd..

7

Re: Hoe moet ik mijn kale cupcakes ontdooien?

xishic schreef:

Dankje!! 700!

wauw, mensen kinderen wat een hoeveelheid!!!! :s  :s

hoeveel gaan er per keer in je oven? :lol:  :lol:

8

Re: Hoe moet ik mijn kale cupcakes ontdooien?

Ik bak cupcakes met de funcakes mix, tuurlijk vers zijn ze het lekkerst!
Ik heb ze al een x ingevroren & heb mijn vriezer nu ook vol liggen.
Ik had ze gewoon uit de zak gehaald en op mijn eettafel neergezet, ik merk dat ze wel 2/3 uur nodig hebben om goed te ontdooien.

i just LOVE it!

9 Laatst bewerkt door xishic (02-10-2014 21:27)

Re: Hoe moet ik mijn kale cupcakes ontdooien?

Ik heb gister een paar cupcakes in de vriezer gedaan en was van plan ze morgen te ontdooien, een aantal in de zak en een aantal uit de zak, kan ik het even goed uittesten! Er gaan er 24 tegelijk in dus ik ben even bezig haha!

10

Re: Hoe moet ik mijn kale cupcakes ontdooien?

xishic schreef:

Ik heb gister een paar cupcakes in de vriezer gedaan en was van plan ze morgen te ontdooien, een aantal in de zak en een aantal uit de zak, kan ik het even goed uittesten! Er gaan er 24 tegelijk in dus ik ben even bezig haha!

Hahaha , dan ben je inderdaad heel wat uurtjes bezig!!!

in elk geval heel veel succes :thumb:  :thumb:

11

Re: Hoe moet ik mijn kale cupcakes ontdooien?

Baklataart schreef:
xishic schreef:

Ik heb gister een paar cupcakes in de vriezer gedaan en was van plan ze morgen te ontdooien, een aantal in de zak en een aantal uit de zak, kan ik het even goed uittesten! Er gaan er 24 tegelijk in dus ik ben even bezig haha!

Hahaha , dan ben je inderdaad heel wat uurtjes bezig!!!

in elk geval heel veel succes :thumb:  :thumb:

Inderdaad, maar we gaan ervoor! Ik hou wel van een uitdaging!  =D
Dankjewel!!