1

Onderwerp: Ideeën gezocht voor jubileum taart bedrijf

Kunnen jullie mij helpen met een paar ideetjes?
Ik ben gevraagd om voor mijn werk een taart te maken als we 10 jaar bestaan. Totaal voor ong. 30-35 personen. Zal waarschijnlijk een stapeltaart worden, of 2 losse taarten (ik heb nog niet eerder een stapelmarkt gemaakt...).
Nu ben ik verder helemaal vrij in de bekleding-decoratie, maar vind het daardoor ook wel weer extra lastig. We zijn een internetbedrijf, maar wil niet de nadruk op 'computers' leggen. Gewoon wat vrolijks, feestelijks, maar wel dat ze het wauw-effect krijgen! Voel me best vereerd dat ze me hebben gevraagd en dat wil ik graag waarmaken.

Tips zijn welkom!

Re: Ideeën gezocht voor jubileum taart bedrijf

Hoi,

Erg leuk is om een taart te maken met aan de binnenkant van die leuke kleuren met zo'n checkerboard cake pan set. Dan krijg je echt zo'n wauw effect als je de taart opensnijdt want mensen verwachten dat niet.
Je zou aan de buitenkant ook een herfstthema kunnen toevoegen omdat het nu bijna herfst is, het logo van het bedrijf toevoegen. en google eens op afbeeldingen als je internet intypt, dan kom je ook heel wat leuke afbeeldingen tegen.

3

Re: Ideeën gezocht voor jubileum taart bedrijf

Bedankt voor de tips Saskia!

4

Re: Ideeën gezocht voor jubileum taart bedrijf

Ik zou een fondant of marsepeinen computemuis maken met zoon internet tekentje en de taart met zilver ofzo bekleden

5

Re: Ideeën gezocht voor jubileum taart bedrijf

Ook een leuk idee! Thanx!

6

Re: Ideeën gezocht voor jubileum taart bedrijf

no problem =D

7

Re: Ideeën gezocht voor jubileum taart bedrijf

Logo van het bedrijf?

Werk het liefst biologisch en met speciale interesse in allergieen en dieten. Http://taart.djoeke.com

8

Re: Ideeën gezocht voor jubileum taart bedrijf

Ik heb net ff voor je op internet gekeken en ik zie daar iedere keer weer een wereldbol dus mischien ook nog een grapig idee

9

Re: Ideeën gezocht voor jubileum taart bedrijf

Ik had inderdaad ook ff gegoogled en zag ook steeds wereldbollen. Eens kijken of ik dat erin kan verwerken.... Denk dat ik er wel uit ga komen!

10

Re: Ideeën gezocht voor jubileum taart bedrijf

Laat me iets weten of stuur een fototje van het eindresultaat  ;)

11

Re: Ideeën gezocht voor jubileum taart bedrijf

Doe ik (moet alleen nog even kijken hoe ik foto's op de site krijg.... Ben nieuw hier). Duurt nog paar weekjes hoor dat 'ie geleverd moet worden... Dus even geduld

12

Re: Ideeën gezocht voor jubileum taart bedrijf

Ik ben geduldig  ;)