Onderwerp: White Chocolate Chip Cookies met Karamelblokjes

http://3.bp.blogspot.com/-FnVgtSVC7jM/U-aA3QPXgAI/AAAAAAAADcw/9hAlgM5SOpY/s1600/White+Chocolate+Chip+Cookies+met+Karamelblokjes+5.JPG

2

Re: White Chocolate Chip Cookies met Karamelblokjes

Lekker zien ze er uit zeg!!

3

Re: White Chocolate Chip Cookies met Karamelblokjes

Ohhhh, dat ziet er weer zo lekker uit!!!! :9  :9

Gelukkig heb ik de karamel blokjes nu niet in huis anders was ik ze echt gelijk gaan maken!!! :lol:

zijn dat die karamel blokjes in een zak en dan klein gesneden?

4

Re: White Chocolate Chip Cookies met Karamelblokjes

Dit lijken me heerlijke koekjes, ze zien er weer super uit.  Wel even een vraagje: wat zijn white chocolate chips en waar kan je die kopen?
En bedankt voor de waarschuwing onderaan het recept :lol:

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

5

Re: White Chocolate Chip Cookies met Karamelblokjes

Wat ziet dat er weer heerlijk uit! Een spelfoutje in het recept, het is basterdsuiker.

Ik bak in een 4-oven AGA,
Aga gebruikers groep: https://www.facebook.com/groups/715038115222711/

6 Laatst bewerkt door Desiree - Sweet Happinez (15-09-2014 08:31)

Re: White Chocolate Chip Cookies met Karamelblokjes

Bedankt voor de leuke reacties :)

@Baklataart: Nee ik heb de kleine karamelblokjes van de makro gebruikt, deze zitten in een pot van 700 gram. Deze zijn erg fijn!

@Vonn: Chocolate Chips zijn bakvaste kleine stukjes chocolade die niet smelten in de oven, waardoor je ze in recepten beter proeft en dit geeft natuurlijk ook een mooi effect! Je kunt ze kopen in de taartdecoratie winkels maar ook bijvoorbeeld bij de makro. Ze zijn er in verschillende maten. In dit recept gebruikte ik de funcakes drops en kocht ik in de leukstetaartenshop, die zijn iets kleiner.

@Connie11: Bedankt, ik weet het haha. verkeerd getikt :)

7

Re: White Chocolate Chip Cookies met Karamelblokjes

ohhhhhh ik heb ze net gebakken en wat is dit lekker :9  :9  :9  :9

Zo lekker bros en zo veel karamel :thumb:  :thumb:

Dank je wel voor dit heerlijke recept :lol:

8 Laatst bewerkt door Desiree - Sweet Happinez (17-09-2014 14:14)

Re: White Chocolate Chip Cookies met Karamelblokjes

Baklataart schreef:

ohhhhhh ik heb ze net gebakken en wat is dit lekker :9  :9  :9  :9

Zo lekker bros en zo veel karamel :thumb:  :thumb:

Dank je wel voor dit heerlijke recept :lol:

Wat fijn dat het recept in de smaak valt en dat je de koeken lekker vindt =) Ze horen wel een chewy bite te hebben, dat maakt het ook zooo lekker! Had jij dat niet?

Ik krijg er nu zelf ook weer zin in! haha

9

Re: White Chocolate Chip Cookies met Karamelblokjes

Heb er nu al 4 op, waardoor ik geen trek meer in mijn avondeten had :rolleyes: en de rest vroeg zich al af waarom :D

Wacht maar tot ze ze proeven straks bij de koffie!!

De eerste kwam net uit de oven en was echt super bros nu zijn ze inderdaad heerlijk chewy :p  :p

Echt heb nu al zin in koffie :lol:

10 Laatst bewerkt door vonn (17-09-2014 18:05)

Re: White Chocolate Chip Cookies met Karamelblokjes

Dank je wel,  en na het enthousiaste verhaal van baklataart ga ik zondag ook maar aan de bak.  En morgen maar even kijken of de makro in Barendrecht ook de caramelblokjes heeft. En gebruik jij lichte of donkerbruine basterdsuiker?

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

Re: White Chocolate Chip Cookies met Karamelblokjes

Baklataart schreef:

Heb er nu al 4 op, waardoor ik geen trek meer in mijn avondeten had :rolleyes: en de rest vroeg zich al af waarom :D

Wacht maar tot ze ze proeven straks bij de koffie!!

De eerste kwam net uit de oven en was echt super bros nu zijn ze inderdaad heerlijk chewy :p  :p

Echt heb nu al zin in koffie :lol:

Hahaha ik had je toch gewaarschuwd ;) :lol:  :lol: Ik blijf er ook maar van eten als ik ze gemaakt heb, zooo lekkerr!!

Heel leuk dat jij ze ook lekker vindt!

Geniet ervan als er nog over zijn... haha

Re: White Chocolate Chip Cookies met Karamelblokjes

vonn schreef:

Dank je wel,  en na het enthousiaste verhaal van baklataart ga ik zondag ook maar aan de bak.  En morgen maar even kijken of de makro in Barendrecht ook de caramelblokjes heeft. En gebruik jij lichte of donkerbruine basterdsuiker?

Groetjes Vonn

Ooh ik ben benieuwd! Laat je weten wat je ervan vindt? Foto's zijn ook welkom hoor :)

Ik gebruik 75 gram witte basterdsuiker en 75 gram lichtbruine basterdsuiker in het recept!

Succes zondag :)

13

Re: White Chocolate Chip Cookies met Karamelblokjes

Desiree - Sweet Happinez schreef:
vonn schreef:

Dank je wel,  en na het enthousiaste verhaal van baklataart ga ik zondag ook maar aan de bak.  En morgen maar even kijken of de makro in Barendrecht ook de caramelblokjes heeft. En gebruik jij lichte of donkerbruine basterdsuiker?

Groetjes Vonn

Ooh ik ben benieuwd! Laat je weten wat je ervan vindt? Foto's zijn ook welkom hoor :)

Ik gebruik 75 gram witte basterdsuiker en 75 gram lichtbruine basterdsuiker in het recept!

Succes zondag :)

Thanks, laat zeker weten hoe en of haha het gelukt is.

groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby