Onderwerp: Winactie: Win een waardebon van Hoop Keukengemak twv 25 euro

Hallo allemaal,

Om te vieren dat mijn blog 1 jaar bestaat mag ik in samenwerking met Hoop Keukengemak iets leuks weggeven, namelijk een waardebon van 25 euro!

http://1.bp.blogspot.com/-EGA9r1ICwNo/U_o8dKnWypI/AAAAAAAADiE/fiBPpWXto-c/s1600/Winactie%2BSweet%2BHappinez%2B-%2BHoop%2BKeukengemak%2B1.JPG


In deze winkel kan je terecht voor alles op het gebied van bakken en koken, dus voor ieder wat wils!


Je kunt de bon zowel in de winkel als online besteden.

Wil je meedoen? Kijk dan op mijn blog hoe je deze waardenbon kunt winnen!

Liefs Desiree

2

Re: Winactie: Win een waardebon van Hoop Keukengemak twv 25 euro

Hoi hoi,  van harte gefeliciteerd met het 1 jarig bestaan van je blog, ik kijk er altijd met veel plezier op  :thumb:  en probeer veel van je recepten uit.  Helaas heb ik geen Facebook dus doe ik het langs deze weg.  Zou er haast Facebook voor aanmaken want het zou een leuk cadeautje zijn voor m'n 50ste verjaardag de 5e haha.

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

Re: Winactie: Win een waardebon van Hoop Keukengemak twv 25 euro

Hoi Vonn, Wat lief dankje wel :)

Iedereen mag meedoen hoor, dus als je toevallig geen facebook hebt laat je gewoon even een reactie achter op mijn blog en meld je dat even erbij! Dan maak je ook evenveel kans :)

De winnaar wordt inderdaad bekend gemaakt op de 6e dus als je zou winnen heb je inderdaad een leuk verjaardagscadeau :)

Ik zou het leuk vinden als je alsnog mee zou doen!

Groetjes,
Desiree

4

Re: Winactie: Win een waardebon van Hoop Keukengemak twv 25 euro

Desiree - Sweet Happinez schreef:

Hoi Vonn, Wat lief dankje wel :)

Iedereen mag meedoen hoor, dus als je toevallig geen facebook hebt laat je gewoon even een reactie achter op mijn blog en meld je dat even erbij! Dan maak je ook evenveel kans :)

De winnaar wordt inderdaad bekend gemaakt op de 6e dus als je zou winnen heb je inderdaad een leuk verjaardagscadeau :)

Ik zou het leuk vinden als je alsnog mee zou doen!

Groetjes,
Desiree

gedaan :)

Help mijn vrouw heeft een hobby

Re: Winactie: Win een waardebon van Hoop Keukengemak twv 25 euro

Leuk dat je meedoet Vonn :)

6

Re: Winactie: Win een waardebon van Hoop Keukengemak twv 25 euro

He vonn ik ben 7 september jarig.
Alvast een fijne dag gewenst.
Gr joke

Groetjes joke