1

Onderwerp: klarstein mixer, iemand ervaring mee???

Ik heb even een vraag. Ik ben dringend op zoek naar een nieuwe mixer. Mijn basismixertje (of startsersmixertje als je wil ;) ) heeft t 2 week geleden begeven. Ding had t aardig gedaan voor z'n geld hoor, maar het is inmiddels tijd voor een betere investering. Nu heb ik voor nood 1 bij de Hema gekocht. Niets waard, mag maar 3 minuten draaien dus daar ga ik geen biscuit mee draaien, ook is die niet op voet, maar ik had even snel iets zal ik maar zeggen.

Gezien ik meer in de keuken doe dan taarten bakken wil ik graag een iets uitgebreidere. Hoofddoel zal wel taartdingen zijn (biscuit, botercreme...)
Nu heb ik hier en via google al wel rondgekeken, maar van een vriend kreeg ik de tip voor een Klarstein (roermachine vleesmolen mixer). Dit is een duits merk, lijkt uiterlijk wat richting Kenwood, ook de soorten mogelijkheden.
Ik kan hier echter verder geen reviews van vinden. Levering is geen punt. Heeft iemand een mixer van dit merk? En wat is de ervaring hiermee?

(Een andere optie is nog steeds de Kenwood km416, maar deze is toch aanzienlijk duurder en dan zitten er niet net zo veel accessoires standaard bij)

Hopelijk kan iemand me helpen met deze (voor mij) belangrijke en moeilijke beslissing!

Er is altijd wel een reden voor taart!

2

Re: klarstein mixer, iemand ervaring mee???

Ik heb me onlangs de kenwood KM023 aangeschaft. Was duur, maar had er heel veel accessoires bij. Waar u het over heeft weet ik niets, maar de kenwood is echt een aanwinst zeker als u er meer mee wilt doen. Zit oa en ballongarde bij, kneedhaak, flexklopper, ( voor boter) en een k-klopper. Succes ermee.

3

Re: klarstein mixer, iemand ervaring mee???

Dank je voor t meedenken! (En alsjeblieft geen u ;) )Ik geloof meteen dat de kenwood KM023 geweldig is, maar vanaf 719 euro is toch echt 'even' boven budget. Ik heb ook gespiekt bij de KM 020, dat zat er weer tussen. Maar wacht toch nog even af naar eventuele ervaringen met Klarstein.
Engelse reviews zijn op zich wel goed, Duitse ook, maar weet niet zeker of ik dan alles goed begrijp, hihi.

Er is altijd wel een reden voor taart!