1

Onderwerp: Diploma gehaald, tijd voor een taart! Eerst even hoi zeggen

Hoi allemaal!

Ik zal mijzelf even voorstellen. Ik ben Ton de Gooijer. Ik heb vier jaar lang Economie en Bedrijfskunde gestudeerd. Net mijn diploma gehaald en tijd voor een feestje. Ik ben een kookliefhebber en ik vind taartenbakken ook erg leuk. Nu wil ik een taart maken die groot genoeg is voor 40 man. Wat voor een soort taart is het makkelijkst om te maken?

Alvast bedankt voor de eventuele tips!

Re: Diploma gehaald, tijd voor een taart! Eerst even hoi zeggen

Ik heb nu maar een vijf-lagen taart gemaakt! Chocolade met marsepein en een vleugje amaretto!
Check mijn pinterest: http://www.pinterest.com/degooijer1554/

3

Re: Diploma gehaald, tijd voor een taart! Eerst even hoi zeggen

Hé Ton,

Welkom en gefeliciteerd! Was benieuwd naar je taart maar zie hem niet op Pinterest?

4

Re: Diploma gehaald, tijd voor een taart! Eerst even hoi zeggen

kan hem ook niet vinden , maar welkom en heel veel bakplezier =D

Re: Diploma gehaald, tijd voor een taart! Eerst even hoi zeggen

Dank jullie wel!

Wel raar dat mijn chocoladetaart niet te vinden is in mijn Pinterest? Nou moet ik zeggen dat ik niet heel handig ben met sociale media, dus wellicht heb ik iets niet goed gedaan.
Zijn jullie nog leuke dingen aan het bakken? Ik ga binnenkort meedoen aan een workshop taartbakken in Almelo. Ben heel benieuwd!

Groetjes! Ton de Gooijer

Re: Diploma gehaald, tijd voor een taart! Eerst even hoi zeggen

Hi iedereen daar ben ik weer,

Ik wil mijn kook- en bakkunsten wat verbeteren. Ik kom uit Almelo en vroeg me af of misschien iemand hier weet of daar een leuke workshop taart bakken zit, of een goede kookstudio waar je leert bakken. Alvast bedankt!! :)

Groetjes,

Ton de Gooijer (Almelo)

7 Laatst bewerkt door tondegooijer (17-10-2014 14:22)

Re: Diploma gehaald, tijd voor een taart! Eerst even hoi zeggen

Hey iedereen, zoals ik had gezegd heb ik een workshop taartbakken gedaan in Almelo. Dit was erg leuk en ik heb daar de smaak te pakken gekregen! Daarna heb ik daarom hier nog een berichtje geplaatst omdat ik naar andere leuke kook- en bakworkshops zocht in omgeving Almelo. Helaas ben ik inmiddels op reis dus op korte termijn zal het niet gaan lukken, maar ik hoor het nog steeds graag als iemand nog leuke andere bakworkshops weet in die omgeving. Als ik terug ben wil ik het bakken namelijk graag weer oppakken  :)

Groet, Ton de Gooijer, Almelo