76

Re: Werther's Echte crème vulling

wauw! wordt het wel goed stijf en niet te vloeibaar?

77

Re: Werther's Echte crème vulling

wauw! wordt het wel goed stijf en niet te vloeibaar?

78

Re: Werther's Echte crème vulling

Het wordt niet superstijf. Als je bang bent dat het te vloeibaar is, zou je wat meer snoepjes ten opzichte van de hoeveelheid slagroom kunnen nemen.

groeten, Marieke

79

Re: Werther's Echte crème vulling

Hoi   
ik heb ook een vraagje. ik wil dit ook proberen als toefje op cc. maar kom er effe nie uit, eerst botercreme maken 1 op 1 dan slagroom bij voegen? weet iemand het 
 

Groetjes

80

Re: Werther's Echte crème vulling

Hoi   
ik heb ook een vraagje. ik wil dit ook proberen als toefje op cc. maar kom er effe nie uit, eerst botercreme maken 1 op 1 dan slagroom bij voegen? weet iemand het 
 

Groetjes

81

Re: Werther's Echte crème vulling

Hoi   
ik heb ook een vraagje. ik wil dit ook proberen als toefje op cc. maar kom er effe nie uit, eerst botercreme maken 1 op 1 dan slagroom bij voegen? weet iemand het 
 

Groetjes

82

Re: Werther's Echte crème vulling

is deze vulling (die me heeeeeeel erg lekker lijkt) ok lekker in combi met mokkabavariose?

begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach...
want wie vrolijk is in de morgen, die lacht de hele dag!

83

Re: Werther's Echte crème vulling

Hoi, ik denk dat die qua smaak een beetj dicht op elkaar liggen. Ik combineer werthers echte met witte chocomousse. Mokka zou ik combineren met hazelnoot.

84

Re: Werther's Echte crème vulling

Ik heb vandaag de snoepjes tot poeder gemalen in de keukenmachine, daarna door de slagroom geroerd. Zonder te verwarmen loste het op. Zo ben je veel sneller klaar.

85

Re: Werther's Echte crème vulling

ik durf die snoepjes niet in de keukenmachine te doen. mijn vorige machine is al stukgegaan doordat ik paaseitjes wilde fijnmaken...

86

Re: Werther's Echte crème vulling

ik heb zo'n klein machinetje speciaal voor noten enz.

87

Re: Werther's Echte crème vulling

jannetje schreef:

Ik heb vandaag de snoepjes tot poeder gemalen in de keukenmachine, daarna door de slagroom geroerd. Zonder te verwarmen loste het op. Zo ben je veel sneller klaar.

Dat is nog eens een briljante tip  :Y , dank je wel!

groeten, Marieke

88 Laatst bewerkt door netraatetskueled (07-02-2014 12:41)

Re: Werther's Echte crème vulling

Hallo allemaal,  :)

Ik ben hier heel vers.  :D En zit vol met vragen.
Ik heb al zo veel mogelijk proberen door te lezen. Maar ik kan de antwoorden op onderstaande vragen niet vinden.
Kan iemand mij helpen?

Kan de Wethers- echte en/of bbb-vulling in de diepvries bewaard worden?
Kan ik de taart al opmaken met Wethers- echte en/of bbb-vulling en bewaren in de diepvries?

Alvast bedankt!

89

Re: Werther's Echte crème vulling

Hallo,

Als je deze vulling met botercreme wilt maken hoe ga ik dan te werk?
Kan dat dan met botercreme van funcake mix? en los ik dan de snoepjes op in de slagroom, af laten koelen, luchtig kloppen en dat dan door de botercreme roeren/ mixen?

Hoe maak ik dit?

Groetjes Astrid.