1

Onderwerp: nieuwe website

ik heb een nieuwe website. zelf in elkaar gezet.
wat vinden jullie ervan. is er iets wat jullie missen?

het bestelformulier en aanmeldformlier zijn in bewerking. die worden er snel bijgezet.

2

Re: nieuwe website

zier er netjes uit hoor!! goed gedaan. :)

3

Re: nieuwe website

dank je wel

4

Re: nieuwe website

ziet er netjes uit.
Wel zou ik alles nog even heel goed nalezen en (laten) kijken, er staan nog wel een aantal spelfouten en bijzondere zinsopbouwen ( :think: bestaat dit woord?) op je site, net als stukjes tekst dubbel onder hetzelfde kopje.

taartenvanirma.simpsite.nl
Alles kan, behalve omhoog vallen, dat is onmogelijk...

5

Re: nieuwe website

Klopt, ik heb ook het eea gezien, maar met name het woord 'binnekort' (=binnenkort) en dat de zinnen niet met een hoofdletter beginnen, vielen mij op  :o  ;) .
Ik heb de laatste jaren soms erg veel last van mijn ogen en daardoor heb ik vaak moeite met bepaalde letter- en achtergrondkleurencombi's. De combi rood/blauw vind ik vaak lastig te lezen. Op jouw site heb je bv de kleur blauw/paars. Komt bij mij een beetje schreeuwerig over  :O  :O

6

Re: nieuwe website

ik vind de paarse kleur erg fel, en daardoor nodigd de site voor mij niet uit om te lezen.
(ik heb hem dan ook gelijk weggeklikt :O  :O  :O  sorry...)

website: One of a Cake! of www.facebook.com/OneOfaCake
ook voor prints op ouwel & frosty!

7

Re: nieuwe website

hoi dank je voor de feedback. ik ga er mee aan de slag.

8

Re: nieuwe website

Ik zou hem persoonlijk offline halen tot alle (spel)fouten er uit zijn, ik zou persoonlijk nooooooit bestellen bij iemand die een site met spel- en grammatica fouten heeft  :O

9

Re: nieuwe website

Als het goed is zijn alle spelfouten en kromme zinnen verwijderd. mocht er toch nog iets niet kloppen hoor ik dat heel graag.

de kleuren worden snel aangepast.

10

Re: nieuwe website

Misschien toch nog eens goed alles doorlezen? Wil ook wel alle 'fouten' doorgeven, maar de homepage bevat nog minstens 6 spel/taalfouten...........

11

Re: nieuwe website

Ik vind je site erg 'druk' overkomen. Heel veel tekst en weinig te 'zien'.
Daarnaast zag ik dat je prijzen op je site hebt staan, maar ik kan je KVK nummer nergens vinden.
Even oppassen dus!
Spelfouten moet je echt zsm uithalen. Misschien idd even offline gaan tot ie helemaal goed is.

Succes!
Gr. Dolfijn

Neem eens een kijkje op: www.stapeloptaart.nl. Ook voor eetbare prints op ouwel, frosty of icing.