1

Onderwerp: taart print

Hallo allemaal,


niet zo lang geleden ben ik begonnen met het maken van taarten, nu heb ik van een vriendin een "bestelling" gekregen.  Ik moet vier taarten voor haar maken, met oa een een fototaart. Maar nu heb ik daar een vraag over. Want kan ik de foto beter op frosty sheets laten printen of toch op ouwel? En zouden jullie aanraden om meerdere plaatjes te printen of toch maar gewoon 1? want bij de leukste taarten prints kun je behalve 1 a4 foto, niets 1 keer bestellen. En is dit dan een goede site om prints te bestellen? Dit is mijn eerste keer dat ik dit doe.


Groetjes van Diana

Re: taart print

Hoi,

Ik print mijn afbeeldingen altijd op extra fondant sheets Deze bevallen mij heel erg goed. Als je meerdere plaatjes nodig hebt, kun je die op 1 A4 zetten, dan is het voordeliger voor jou.
Ik zelf print alleen op sheets die ik zelf lekker vind, persoonlijke voorkeur is mijn extra fondant sheets, icing sheets of frosty. Ouwel vind ik niet lekker dus geef ik ook niet aan mijn klanten. Maar ik weet niet wat jij lekker vind. Als je op internet zoekt naar eetbaar printen kom je een heleboel sites tegen, keuze genoeg.

3

Re: taart print

Ik bestel ook soms online (heb geen printer). Je betaalt idd per vel, ongeacht hoe groot de afbeelding is. Als deze maar op een A4 past. Begrijp niet helemaal wat je bedoelt bij het bestellen bij DLT  :O
Ik bestel eigenlijk altijd frosty. Ik vind afbeelding mooier op frosty dan op ouwel. Icing of fondant sheets heb ik eigenlijk nooit besteld