1 Laatst bewerkt door Geeke (21-03-2014 13:03)

Onderwerp: Hoe moet je een foto uploaden bij een bericht?

Hoi allemaal,

Help...Ik ben niet zo'n computernerd...

Ik wil een nieuw bericht maken met een foto. Hoe kan ik een foto uploaden? Als ik een nieuw bericht aanmaak, heb je boven het bericht allerlei icoontjes waaronder IMG. Als ik daar op klik krijg ik de tekst:

img / img met allerlei tekens

Terwijl ik had verwacht dat je als je hier op klikt zo'n pop-up schermpje zou krijgen waarmee je in je computer kan zoeken naar je foto en kan uploaden.

Wie kan mij helpen?

Groetjes, Geeke

Groetjes Geeke   --- Komt voor de Bakker ---

2

Re: Hoe moet je een foto uploaden bij een bericht?

http://forum.deleukstetaarten.nl/viewtopic.php?id=8723

website: One of a Cake! of www.facebook.com/OneOfaCake
ook voor prints op ouwel & frosty!

3

Re: Hoe moet je een foto uploaden bij een bericht?

Oja, ik heb geen website ofzo waar mijn foto's op staan. Ik heb zelf foto's gemaakt van een paar spulletjes die ik wil verkopen. De foto's staan dus op mijn computer. Vanuit daar wil ik ze posten...

Groetjes Geeke   --- Komt voor de Bakker ---

4

Re: Hoe moet je een foto uploaden bij een bericht?

Geeke schreef:

Oja, ik heb geen website ofzo waar mijn foto's op staan. Ik heb zelf foto's gemaakt van een paar spulletjes die ik wil verkopen. De foto's staan dus op mijn computer. Vanuit daar wil ik ze posten...

In dat geval kun je geen foto's plaatsen. Ze moeten echt online staan ergens (bijv. in mijnalbum ) om ze hier op het forum te kunnen plaatsen.

--------------------------------------------------------
Wie ben ik om aan mezelf te twijfelen. (Loesje)

5

Re: Hoe moet je een foto uploaden bij een bericht?

SweetTooth schreef:
Geeke schreef:

Oja, ik heb geen website ofzo waar mijn foto's op staan. Ik heb zelf foto's gemaakt van een paar spulletjes die ik wil verkopen. De foto's staan dus op mijn computer. Vanuit daar wil ik ze posten...

In dat geval kun je geen foto's plaatsen. Ze moeten echt online staan ergens (bijv. in mijnalbum ) om ze hier op het forum te kunnen plaatsen.


aahw, jammer. Daar was ik al bang voor. Dan doe ik het wel zonder foto's. Bedankt voor de reactie!

Groetjes Geeke   --- Komt voor de Bakker ---

6

Re: Hoe moet je een foto uploaden bij een bericht?

[MOVE] -> over de site

7

Re: Hoe moet je een foto uploaden bij een bericht?

www.mijnalbum.nl is gratis, en anders kun je www.tinypic.com gebruiken, daar kun je ook foto's eenvoudig uploaden en krijg je de code zelfs al als voorbeeld.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

8

Re: Hoe moet je een foto uploaden bij een bericht?

Het kost een klein beetje moeite, maar dat is het zeker waard. Een verkoop met foto's is duidelijker en men weet gelijk wat je verkoopt.

Swiet Driems...waar zoete dromen uitkomen! https://www.facebook.com/swietdriems

9

Re: Hoe moet je een foto uploaden bij een bericht?

Michael schreef:

Het kost een klein beetje moeite, maar dat is het zeker waard. Een verkoop met foto's is duidelijker en men weet gelijk wat je verkoopt.

Ja klopt. Verkooptopics zonder foto bekijk ik niet eens  :O (geen zin om zelf op te zoeken  ;) )
Ik heb ook op mijnalbum een profiel aangemaakt zodat ik op DLT een foto kon plaatsen. Verder doe ik er niks mee eigenlijk..