1

Onderwerp: tips over foodprinter gevraagd

Hoi hoi,

Ik wil graag een foodprinter aanschaffen. Maar ik zie verschillende types Cannon.
Welke is nu het beste ?

groetjes marjan

2

Re: tips over foodprinter gevraagd

Ik heb de ip4950, werkt super, nooit problemen

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

3

Re: tips over foodprinter gevraagd

Ik heb vandaag de  ip7250 binnen gekregen. Ben benieuwd hoe die print  :)

4

Re: tips over foodprinter gevraagd

sayang schreef:

Ik heb vandaag de  ip7250 binnen gekregen. Ben benieuwd hoe die print  :)


heb je deze met de aanbieding van bouwhuis gekocht?
wat zit er allemaal bij?

Ben heel benieuwd naar jou ervaringen ermee!

website: One of a Cake! of www.facebook.com/OneOfaCake
ook voor prints op ouwel & frosty!

5

Re: tips over foodprinter gevraagd

Heb de Canon MG5100 ook prima geen problemen mee. Bij bouwhuis gekocht.

Taart zonder naam is gevestigd in Amsterdam Noord. Facebook https://www.facebook.com/taartzondernaam

6

Re: tips over foodprinter gevraagd

denise1968 schreef:

Heb de Canon MG5100 ook prima geen problemen mee. Bij bouwhuis gekocht.

waarom heb je bij bouwhuis de printer gekocht?
Op de printkop zit een halfjaar garantie en op de printer een 1 jaar garantie bij hun,
terwijl bij een gewone winkel (Saturn bv) er twee jaar garantie op de printer zit...

website: One of a Cake! of www.facebook.com/OneOfaCake
ook voor prints op ouwel & frosty!

7

Re: tips over foodprinter gevraagd

hoi
ik heb de ip4950 nooit problemen bij bouwhuis gekocht
succes

8 Laatst bewerkt door denise1968 (12-03-2014 15:43)

Re: tips over foodprinter gevraagd

Bouwhuis heeft gewoon een goede naam en service. Dit blijkt al alle verhalen en onderzoeken te blijken. Ben echt niet over 1 nacht ijs gegaan. Heb zeker 5 maanden iedere keer van alles erover gelezen. Dan komt Bouwhuis er toch het beste uit.

Een printer van dat bedrag heeft nooit zo'n lange garantie. Dit heeft een normale printer ook niet. Ga er gewoon vanuit als je de printer goed gebruikt en dan bedoel ik met het interne onderhoud via de computer je er heel lang mee kunt doen.

Saturn ken ik niet is voor mij een onbekend bedrijf/merk? Die geven 2 jaar omdat ze onbekend zijn misschien? Geen idee. In combinatie met de icing, inkt en frosting sheet want die heb ik van de prijs afgehaald was de printer scherp geprijsd. Bij een winkel zou ik duurder uit zijn geweest.

Taart zonder naam is gevestigd in Amsterdam Noord. Facebook https://www.facebook.com/taartzondernaam

9 Laatst bewerkt door Siena (12-03-2014 16:36)

Re: tips over foodprinter gevraagd

Ook ik ga echt niet over 1 nacht ijs hoor (ben al jaren aan het dubben en info zoeken  :+  ),
zie ook mijn topic in dit zelfde hoekje.
Ik wilde ook voor bouwhuis gaan, maar de korte garantie brengt me aan het twijfelen.

Saturn is overigens een grote winkel keten, net als  Scheer&Foppen, MediaMarkt, Dixons, BCC etc.

(bij Saturn kost de printer 78,99  + dat je de cartridges kunt verkopen als je de printer los koopt)

website: One of a Cake! of www.facebook.com/OneOfaCake
ook voor prints op ouwel & frosty!

10 Laatst bewerkt door denise1968 (12-03-2014 16:25)

Re: tips over foodprinter gevraagd

Je hebt wel een food veilige printer nodig. Je weet het natuurlijk nooit zeker maar bij bouwhuis heb ik dat meer dan bij een bedrijf waar gewone printers worden verkocht. Risico is dat de printer geprint heeft met normale inkt.

Taart zonder naam is gevestigd in Amsterdam Noord. Facebook https://www.facebook.com/taartzondernaam

11

Re: tips over foodprinter gevraagd

het valt me bij bouwhuis overigens op dat alle soorten cartridges 14,99 zijn of 74,95 als set,
behalve die van de canon 7250, die zijn 24,99 of 124,95 als set, nogal een prijsverschil.

website: One of a Cake! of www.facebook.com/OneOfaCake
ook voor prints op ouwel & frosty!

12 Laatst bewerkt door Siena (12-03-2014 16:35)

Re: tips over foodprinter gevraagd

denise1968 schreef:

Je hebt wel een food veilige printer nodig. Je weet het natuurlijk nooit zeker maar bij bouwhuis heb ik dat meer dan bij een bedrijf waar gewone printers worden verkocht. Risico is dat de printer geprint heeft met normale inkt.

nee hoor, dit risico is er niet, de printers in de winkel zijn ongebruikt.
(wel moet je hem uiteraard nieuw kopen, en niet tweedehands)

website: One of a Cake! of www.facebook.com/OneOfaCake
ook voor prints op ouwel & frosty!

13

Re: tips over foodprinter gevraagd

Dan weet ik het ook niet. Gewoon doen wat je gevoel ingeeft!

Taart zonder naam is gevestigd in Amsterdam Noord. Facebook https://www.facebook.com/taartzondernaam

14

Re: tips over foodprinter gevraagd

denise1968 schreef:

Dan weet ik het ook niet. Gewoon doen wat je gevoel ingeeft!

dat is het hem dus net, die zegt: wel... niet... wel... niet...wel ;)  haha

Vanavond maar even met manlief overleggen (verjaardagscadeautje misschien :p )

website: One of a Cake! of www.facebook.com/OneOfaCake
ook voor prints op ouwel & frosty!