101

Re: De-lekkerder-bestaat-niet-appeltaart (met puddinglaagje)

Hoiiii.
Ik heb deze taart al vaker gemaakt en hij is heerlijk.
Alleen ben ik nu de bakpoeder vergeten!!!
Ben benieuwd of die lekker word.... :(

groetjes  patries.....wil alles ook zo mooi kunnen

102 Laatst bewerkt door Tante Tien (08-02-2014 21:46)

Re: De-lekkerder-bestaat-niet-appeltaart (met puddinglaagje)

Wat ruikt deze taart lekker zeg! Ik maakte hem met zelfgemaakte vanillesuiker door de pudding in plaats van gewone suiker (gewoon vanillestokjes en suiker in de blender en dan in een pot stoppen) en nu ruikt mijn huis naar appels en vanille. Heerlijk met dit regenachtige weer. Ik heb trouwens een klein potje slagroom gebruikt (125) en een grote (250) en een 250 ml. melk. Anders vond ik het wel heel veel slagroom.

Annemiek, is het een idee om bovenaan weer een goede link te plakken? Deze werkt niet meer en niet iedereen spit 5 pagina's reacties door om het recept te vinden. Dit is hem:
http://www.smulweb.nl/recepten/1319936/ … appeltaart

Nu maar wachten tot hij is afgekoeld, pom pom pom.... Ik ben echt heel benieuwd.

Tieneke

Edit: we hebben hem vandaag gegeten en: heerlijk!!!

103

Re: De-lekkerder-bestaat-niet-appeltaart (met puddinglaagje)

Dat is volgens mij dezelfde link als ik had, maar ik weet niet waarom hij het niet deed. Heb hem inmiddels opnieuw gelinkt...

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

104 Laatst bewerkt door Tante Tien (09-02-2014 19:21)

Re: De-lekkerder-bestaat-niet-appeltaart (met puddinglaagje)

Ja, hij doet het! Bedankt, ook voor het recept. Het is echt bijzonder lekker.

Edit: ik zat mij net onder het oppeuzelen van het laatste stukje af te vragen of het mengen van de pudding met een ei zou helpen tegen het inzakken... Bij mij was hij echt heel lekker, maar tot iets boven de helft teruggezakt na het afkoelen. Ik vind het niet zo storend, maar iets hoger zou wel mooi zijn. Wat denken jullie?

Tieneke